خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: ظرفیت راهیان نور در بسیج دانشجویی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است زیرا برای آینده مدیریت کشور و انقلاب اسلامی کادرسازی می کند.
کد خبر: ۹۲۰۱۰۲۷
|
۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عباس کاظمی مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در ستاد برگزاری راهیان نور بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: ثمرات یک سال تلاش بسیج دانشجویی دانشگاه ها را می توان در راهیان نور دید و میتوان راهیان نور را اختتامیه فعالیت های بسیج دانشجویی در طول سال گذشته و افتتاحیه فعالیت های بسیج دانشجویی برای سال پیش رو دانست.


وی با اشاره به ظرفیت راهیان نور در تربیت نسل جوان گفت: ظرفیت راهیان نور در بسیج دانشجویی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است زیرا برای آینده مدیریت کشور و انقلاب اسلامی کادرسازی می کند.


کاظمی در این خصوص افزود: شهدای مدافع حرم تربیت یافتگان راهیان نور بودند و تربیت یافتگان این راه در عرصه های جهاد و شهادت به عرصه ظهور و بروز می رسند.


وی گفت: بسیج دانشجویی در راهیان نور به بلوغ اجتماعی و عملی رسید و رشد یافت و رشد یافتگان این عرصه توانستند حرکت های انقلابی در فضای کشور صورت دهند.

تجربیات راهیان نور باید ثبت و ضبط شود و به نسل جدید انتقال یابد


مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با تاکید بر اهمیت استفاده از تجربیات راهیان نور گفت: امروز مسیر راهیان نور یک مسیر ریل گذاری شده است زیرا راهیان نور از دو دهه تجربه در اجرا برخوردار است و این تجربیات باید در اجرای بهتر این حرکت بزرگ استفاده شود.


کاظمی در پایان خاطرنشان کرد:با ثبت و ضبط تجربیات سالانه و تشکیل هیئت های اندیشه ورز باید این تجربیات به نسل های جدید نیز انتقال یابد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها