تلاش بخشداری خاوران برای حضور حداکثری مردم در انتخابات
خبرگزاری بسیج: بخشدار خاوران در نشست خبری با اصحاب رسانه، مهم ترین اولویت این بخش در سال جاری را عزم جدی در خصوص ایجاد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای خبرگان دانست.
کد خبر: ۹۲۰۱۱۸۷
|
۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸

  اسماعیل شعبانزاده بخشدار خاوران با تاکید بر برگزاری انتخابات سالم اظهار داشت: با توجه به شرایط سیاسی و نگاه جهان به رویدادهای داخلی کشور، انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای اهمیت بسیار بالایی است و دستگاههای نظارتی و اجرایی باید باهمکاری یکدیگر تلاش کنند انتخابات پرشور با حضور حداکثری  مردم برگزار شود که در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شده و به دور از جناح بندی های حزبی و سیاسی از تمامی ظرفیت های بخشداری خاوران برای ایجاد اعتماد و پاسداری از آرای مردم و همچنین برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه و استفاده خواهیم کرد. چرا که انتخابات پیش رو بیانگر اعتبار ملی ما است.

بخشدار خاوران، خبرنگاران را بازوی وزارت کشور در برگزاری شکوهمند انتخابات عنوان کرد و گفت: برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات، نقش اصحاب رسانه بسیار مهم است و رسانه های شهرستان برای حضور و مشارکت مردم درپای صندوق های رای به کمک بخشداری بیایند.

 شعبانزاده با اشاره به جمعیت 50 هزار نفری بخش خاوران خاطرنشان کرد: استقرار 11 هزار واحد صنعتی فعال در بخش خاوران، این منطقه را به عنوان قطب صنعتی استان تهران مطرح کرده است و   اولویت بخشداری خاوران جذب سرمایه گذار و حمایت از صنعتگران و تولید کنندگان است و به منظور رشد و شکوفایی اقتصادی کشور ضمن رعایت قوانین، موانع و بروکراسی های اداری و دست و پاگیر را از سر راه سرمایه گذاران بر می داریم که نمونه آن، بهره برداری از نخستین مجتمع رفاهی در خاوران است.

بخشدار خاوران اظهار داشت:همه دستگاه های قضایی، اجرایی، انتظامی، امام جمعه و ... تعامل خوبی با بخشداری دارند و این همکاری ها به پیشرفت بخش خاوران سرعت می بخشد؛ وی با قدردانی از تلاش های شهردار قیامدشت، اظهار داشت: شهرداری خدمات چشمگیری در این مدت انجام داده و خدمات و برنامه ها در مسیر خوبی ریل گذاری شده است و شهرداران بعدی می توانند در هیمن مسیر حرکت کرده و توسعه شهر را سرعت ببخشند.

وی، نزدیکی قیامدشت و پاکدشت، به لحاظ بعد مسافت را یک آسیب و آفت برای این شهر دانست و تصریح کرد: کاندیداهای شهر مجاور به صورت رسمی و غیر رسمی برای افزایش آمار مشارکت در انتخابات از این شهر نیرو به منطقه خود می برند که این موضوع برای قیامدشت مضر است و تبعات منفی برای ما در پی خواهد داشت. چرا که انتقال رای به شهر مجاور، میزان آمار مشارکت مردم در انتخابات می تواند به عنوان یک شاخص مطرح شود بنابر این باید تلاش کنیم که جذابیت انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رای در این منطقه پر رنگ تر شود.  

ارسال نظرات