کنگره ملی شهدای روحانی هرمزگان در سومین روز از کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان از دقایقی پیش با حضور پر شور مردم و مسئولان لشکری و کشوری در مسجد جامع بندرعباس آغاز شده است.
کد خبر: ۹۲۰۱۲۰۰
|
۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ کنگره ملی شهدای روحانی هرمزگان در سومین روز از کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان از دقایقی پیش با حضور پر شور مردم و مسئولان لشکری و کشوری در مسجد جامع بندرعباس آغاز شده است.

حجت الاسلام فولادی ، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در اجلایسه شهدای روحانی اظهار کرد: استان هرمزگان مفتخر داشتن بیش از ۳۱ شهید روحانی و طلبه است.

وی افزود :در زمان دفاع مقدس طلاب و روحانیون در استان هرمزگان جمعیت زیادی نداشتند و علیرغم جمعیت کم، روحانیون در جبهه حاضر شدند و این افتخار را داریم که در زمان جنگ مدرسه علمیه شهر بندرعباس در یک مقطع زمانی کامل تعطیل شد و مدیریت، اساتید و طلاب در عملیات های دفاع مقدس شرکت کردند و ۳۲ نفر نیز به درجه رفیع شهادت رسیدند.

حجت الاسلام فولادی با بیان اینکه پنج طلبه و روحانی سهم این استان از مدافعین حرم است، خاطر نشان کرد: مبارزین قبل از انقلاب حضرت آیت الله درویشی نیز یکی از مردان شجاع و مبارز استان هستند که امام خامنه ای(مدظله العالی) ایشان را افتخاری برای هرمزگان و انقلاب عنوان کردند.

گفتنی است کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان به میزبانی بندرعباس از یکم تا پنجم دی‌ماه سال جاری در حال برگزاری است.

ارسال نظرات