پایگاه مقاومت بسیج شهید شهریاری زنجان در چهارمین جشنواره سراسری مالک اشتر به عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین کشور انتخاب شد.
کد خبر: ۹۲۰۱۲۷۵
|
۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

سید محمد جعفری؛فرمانده پایگاه مقاومت شهیدشهریاری در گفتگو با خبرنگاربسیج: از سوی سازمان بسیج مستضعفین، پایگاه مقاومت شهیدشهریاری در جشنواره سراسری مالک اشتر، به عنوان موفق‌ترین رده بسیج معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه انتخاب پایگاه‌های برتر بر مبنای ارزیابی عملکرد در سال گذشته بوده است، افزود: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در تقدیرنامه‌ای، این موفقیت را مرهون تلاش‌های فرماندهی سپاه و بسیجیان پرتلاش در این حوزه مقاومت برشمرد.

 

فرمانده پایگاه مقاومت شهیدشهریاری با بیان اینکه این پایگاه در سال 93 افتتاح گردید،تصریح کرد:یکی از ویژگی های اصلی این پایگاه تربیت محور بودن آن است که سبب پیشرفت وجذب جوانان ونوجوانان به بسیج در این پایگاه شده است.

 

جعفری با بیان اینکه تشکیل حلقه های صالحین ،برگزاری اعتکاف علمی،اجرای برنامه های فرهنگی وهنری،نشست های بصیرتی وفرهنگی وتبیین بیانیه گام دوم انقلاب،برگزاری هیات های عزاداری ،ایجاد کتابخانه ،اجرای طرح شهید بهنام محمدی  وبرگزاری اردوهای طرح هجرت وغیره از عمده فعالیت های این پایگاه در طول سال می باشد،افزود:برگزاری مشاوره تحصیلی در طول دوره اعتکاف علمی و مشارکت والدین در اجرای هرچه بهتر این برنامه ها از ویژگی های بارز اقدامات صورت گرفته وموفق در این پایگاه است.

 

وی کسب این افتخار را برگرفته از لطف خدا و ایثار و تلاش همه بسیجیان سخت‌کوش و متعهد دانست که با ایمان و اراده خود و با الگوبرداری از شهدا و ایثارگران، خدمت‌رسانی به مردم را سر لوحه کار خود قرار داده و امروز در این سنگر نقش‌آفرینی می‌کنند.

 

وی در پایان بیان داشت: بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس از آزمون بزرگ الهی سربلند بیرون آمد و ده‌ها هزار شهید در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم کرد و اکنون نیز در تمام عرصه‌های کشور حضوری فعال دارد.

ارسال نظرات