فرمانده ناحیه مقاومت عشایری چهارمحال و بختیاری:

وحدت ملی و ارزش های دینی نقطه قوت ملت ایران است

فرمانده ناحیه مقاومت عشایری استان با تشریح برنامه های هفته بصیرت، از تلاش دشمنان برای ضربه زدن به وحدت ملی و ارزش های دینی ملت ایران خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۱۲۷۸
|
۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هم اندیشی پیرامون برنامه های گرامیداشت هفته بصیرت در ناحیه مقاومت عشایری استان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری در این جلسه با گرامیداشت فرارسیدن سالروز حماسه عظیم 9دی، به تأسی از فرمایشات حضرت امام (ره)، ملت بزرگ ایران را به خاطر بصیرت بالا و موقعیت شناسی و دشمن شناسی و عمل به هنگام در مواجهه با فتنه 88، بهتر از ملت عصر رسول الله در سرزمین حجاز دانست، که فریب دشمنان انقلاب اسلامی و فتنه گران را نخوردند و در میدان دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی حاضر شدند.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: تهدیدات نرم دشمن بر جامعه خصوصا جوانان  و نوجوانان  صف آرایی نموده و ما آرایش نظامی دشمن را می بینیم و در دوران ۴۰ ساله انقلاب اسلامی همواره حضور مردمی در عرصه‌های سرنوشت ساز و مهم کشور چشمگیر و اثرگذار بوده و هر زمان که لازم شده مردم حمایت خود را از انقلاب و نظام اسلامی با صدایی رسا اعلام کرده‌اند.

 فرمانده ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری در خصوص اهمیت گرامیداشت 9 دی بیان داشت: به مصداق آیه شریفه 11 از سوره مبارکه بقره؛ "ولن ترضی عنک الیهود و لا النصاری حتی تتبع ملتهم" ؛ استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با روش های مختلف همچون جنگ داخلی و خارجی، ترور و ناامنی، اعتیاد جوانان، محاصره و تحریم اقتصادی و تلاش برای روی کار آوردن جریان های وابسته و ایجاد آشوب و هرج و مرج برای براندازی و تهاجم و شبیخون و ناتوی فرهنگی درصدد نابودی انقلاب اسلامی هستند.

وی در ادامه به سایر حربه های نظام سلطه و استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی و ملت های آزاده جهان اشاره کرد و افزود: به کارگیری هزاران رسانه برای جهانی سازی که اصلی ترین بعد آن نابودی فرهنگ های بومی و جایگزین کردن فرهنگ و سبک زندگی غربی است از دیگر تلاش های دشمنان برای تسلط بر ملت هاست.

ایزدی گفت: سالهاست که دشمنان با ایجاد شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و شبکه های خاص برای قومیت های مختلف ایرانی در تلاش اند تا بنیاد های اعتقادی – اخلاقی و استحکام خانواده های ایرانی را تخریب نمایند و فحشا را گسترش دهند.

وی، وحدت ملی و ارزش های دینی را نقطه قوت ملت ایران دانست و افزود: دشمنان تلاش می کنند تا وحدت ملی مردم ایران را مورد هدف قرار دهند و بذر اختلاف را در میان مردم و قومیت ها و اقلیت های ایرانی بپاشند.

فرمانده ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تمسخر ارزش های دینی و انقلابی ، تضعیف امنیت عمومی با آموزش گروه های اشرار و معاند و تحریکات فضای مجازی و ...، ترویج انواع معضلات و ناهنجاری های اجتماعی و گسترش دادن بزه کاری، ترویج مصرف کالای خارجی برای کاهش رشد اقتصادی و تولید ملی از دیگر روش های مقابله استکبار جهانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران است.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی ضمن تبریک هفته بصیرت و میثاق با ولایت، خبر از اجرای بیش از 40 عنوان برنامه در این هفته توسط رده های بسیج عشایری استان داد.

فرمانده ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری گفت: این برنامه ها شامل برگزاری نشست های بصیرتی حوزه ای و پایگاهی، برگزاری جلسات حلقات صالحین با موضوع بصیرت، پخش فیلم و کلیپ بصیرتی متناسب با هفته بصیرت، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی در این هفته می باشد.

وی ادامه داد: مسابقه پیامکی با موضوع بصیرت و فتنه، برگزاری نمایشگاه های عکس،حضور گسترده عشایر در اجتماعات 9 دی و...، از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بصیرت در رده های بسیج عشایری استان می باشند که از تاریخ سوم الی 9دی ماه اجرا خواهند شد.

ارسال نظرات