خبرهای داغ:
یادداشت صادق چگینی:

مالیات ندهید فقط بوق بزنید!!

عدم دریافت مالیات از سلبریتی ها و نورچشمی های دولت برابر با ۱۸هزار میلیارد تومان است با این پول میتوان مبلغ ۲/۵میلیون تومان به ۱۰هزار کولبر پرداخت کرد تا مجبور نشوند در سرمای زمستان برای لقمه نانی جان خود را از دست بدهند.
کد خبر: ۹۲۰۱۲۸۷
|
۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

خبرگزاری بسیج قزوین: عدم دریافت مالیات از سلبریتی ها و نورچشمی های دولت برابر با ۱۸هزار میلیارد تومان است با این پول میتوان مبلغ ۲/۵میلیون تومان به ۱۰هزار کولبر پرداخت کرد تا مجبور نشوند در سرمای زمستان برای لقمه نانی جان خود را از دست بدهند.

وقتی فرهاد و آزاد خسروی در کوههای کردستان یخ زدند و مرگ برای لقمه نانی را تجربه کردند، چه باید کرد! مردم وفا دار به انقلاب و امام امت هستند پای انقلاب ایستادند، پای رهبری ایستادند. اما قرار نیست هر غلطی آقایان در حوزه اقتصاد کردند تا ابد به خاطر انقلاب صدایی از آنها در نیاید، دولت مقصر است.

چرا سلبریتی ها و نورچشمی ها را از پرداخت مالیات معاف کردید؟ اما کارگر و کارمند با اندک حقوق پیشاپیش تقدیم خزانه کنند، این چه خزانه ایست که فقط از جیب فقرا انباشته شده است؟

۱۵۰هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارید از کیسه کدام خلیفه به شکم سیر ها می بخشید؟ چرا علیه قوه قضاییه که برخورد با دانه درشت ها را در دستور کار قرار داده است کار شکنی می کنید؟

کلام حضرت امیر را فراموش کردید که فرمودند:" ظلم و ستم رعیت را به آوارگی و بی عدالتی به تیغ شمشیر بر می انگیزاند"

اگر فاصله فتنه ها و شورش ها از ده سال به دو سال رسیده است مراقب باشیم کاخ نشینان سبز اموی خانه علی را نا امن نکنند، آنها جاده صاف کن معاویه هستند، یکی برای لقمه نانی در سرما یخ میزند و دیگری به خاطر شکم سیری دست به آشوب علیه انقلاب می زند.

اگر مردم علیه بی عدالتی دست به تیغ شمشیر بردند پایان انقلاب است، وقتی روح کاخ نشینی در مسئولان و مردم پیدا شد فاتحه انقلاب را باید خواند این کلام پیر جماران است که در پستوی سیاست آقایان و دارو دسته نیویورکی ها به فراموشخانه سپرده شده است.

نیروهای انقلابی کجای داستان ایستاده ایم؟ تا کی مصلحت اندیشی؟ چرا طناب دار برای خائنین فراهم نمی کنید؟ یکی برای دزدیدن یک راس گوسفند دستش قطع می شود و دیگری برای چاپیدن یک ملت دو سال زندان می رود!

بترسید از آه فقرا و مستضعفین، ما دلسوزان انقلاب و زجر کشیده های ایران قرار نیست تا ابد پای اشتباه و غلط مدیران بی لیاقت و لندن نشین ها بایستیم. مردم را به جایی رساندیم به یک نیمچه انقلاب برای بیرون ریختن دوتابعیتی ها و لیبرال ها نیاز داریم.

هنرمندان از کدام بی عدالتی می گویند؟ شکم سیرهای بی درد که بابت هر توییت و پیج اینستا ۴۰میلیون تومان میگیرند فقط خفه خون بگیرند! اقای رییس جمهور چند صد نفر از مردم به خاطر کار غلط جنابعالی و وزیر همیشه طلبکار نفت کشته شدند، هزاران نفر زخمی و بازداشت شدند، صدهزار خانواده زخم خورده و داغدار شدند، با یک تصمیم یک لشکر صد هزار نفری علیه انقلاب ساماندهی کردید! به جای خنده باید بمیرید که جوان مملکت با داشتن عظیم ترین منابع نفت گاز معدن دریا طلا و...برای نان شب منجمد شود و شما در ژاپن جشن شب یلدا را دستاورد خود بدانید.

هر کس از بی عدالتی حمایت کند شریک جنایت و خیانت به ملت است، ایران امروز عزادار است، رجایی ها رفتند و کاوه معدنی و مصی علینژاد سیاسیون ما را فرماندهی می کنند، آقایان انقلابی که در دولت گذشته نگران ولایت فقیه بودید، انقلاب استحاله شده است، روح کاخ نشینی در مسیولان بیداد می کند، غربزده های فرنگ رفته نان مردم را گروگان گرفتند، بخوابید تا سرنیزه های معاویه بیدارتان کند، بخوابید تان تیغ گرسنگان برگلویتان رنگین شود، بخوابید و بگویید امام زمان عج مملکتش را نگه میدارد تا دشمن برشما غالب گردد و بدانید امام زمان عج ضامن تنبلی، دنیازدگی و مصلحت اندیشی شما نیست تا به وظیفه خود عمل نکنید هیچ کس حتی خدا به فریادتان نخواهد رسید.

 

1002/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها