فرمانده ناحیه مقاومت عشایری چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش عشایر در پیروزی و تداوم انقلاب، گفت: بختیاری ها بعنوان سربازان ولایت در صحنه حاضر هستند.
کد خبر: ۹۲۰۱۵۵۱
|
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  فرمانده ناحیه مقاومت عشایری با حضور در جمع معتمدین و متنفذین عشایر منطقه میهه و مربیان و سرگروه های صالحین و جمعی از فرهنگیان، خانواده شهدا و ایثارگران به تبیین حماسه بصیرتی نهم دی پرداخت.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی ضمن گرامیداشت هفته بصیرت، گفتمان ولایت را به عنوان گفتمان برتر دانست و گفت: عشایر غیور بختیاری در شکل گیری و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی نقش مهمی داشتند.

 وی بیان داشت: علی رغم تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم دشمن، وفاداری مردم به آرمان های نظام اسلامی را شاهد هستیم و مشکلات باعث نشده که مردم از آرمانهای انقلاب اسلامی دست بردارند.

ایزدی خاطرنشان کرد:  در دوران ۴۰ ساله انقلاب اسلامی همواره حضور مردمی در عرصه‌های سرنوشت ساز و مهم کشور چشمگیر و اثرگذار بوده و هر زمان که لازم شده مردم حمایت خود را از انقلاب و نظام اسلامی با صدایی رسا اعلام کرده اند.

 فرمانده ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اهمیت گرامیداشت حماسه عظیم 9 دی، گفت: همانگونه که بختیاری ها در بدو انقلاب و هشت سال دفاع مقدس پشتیبان انقلاب، ولایت و علمای دینی بوده اند و همواره با بذل جان و مال خود از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده اند، هم اکنون نیز به عنوان سربازان ولایت در صحنه حاضر هستند.

وی برخی گلایه مندی های عشایر از وضعیت منطقه همچون بیکاری جوانان، مشکلات اقتصادی و معیشتی و بی توجهی برخی از مسئولان را یادآور شد و با تأکید بر ضرورت توجه ویژه مسئولین به مناطق عشایری، خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در سراسر کشور بویژه مناطق محروم و عشایری را بسیار ارزشمند و قابل توجه برشمرد.

بازدید از پایگاه های مقاومت خواهران و برادران حوزه بسیج میهه از دیگر برنامه های اکیپ های اعزامی از ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری بود.

ارسال نظرات