کارشناس مسایل مذهبی گفت:در سال 88 عده ای به بهانه تقلب به دنبال سرنگونی نظام بودند اما بصیرت مردم باعث شد که فتنه گران با تمام وجود عظمت نظام اسلامی را درک کنند و فتنه در همان ابتدا خاموش شود.
کد خبر: ۹۲۰۱۶۸۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته بصیرت نشست بصیرتی سیاسی در دبیرستان میهن کریمی شهرستان فارسان برگزار شد.

دراین مراسم حجت الاسلام رضایی  گفت: دشمنان سعی داشتند در سال ۸۸ با به راه انداختن فتنه‌ای بزرگ، نظام اسلامی را سرنگون کند که این توطئه و فتنه بزرگ در سایه حرکت عظیم و حضور با بصیرت آحاد مردم خنثی شد.

وی با بیان اینکه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۴۰ سال است که در فکر براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران هستند و هربار فتنه جدیدی راه می‌اندازند افزود: خوشبختانه در سایه هدایت رهبری های امامین انقلاب و پشتیبانی و بصیرت مردم، فتنه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شودند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به مبحث حجاب گفت: امروز برخی افرادی فریاد آزادی سر می دهند و به دنبال آزادی هستند امّا در حقیقت، هنوز معنی آزادی را متوجه نشده‌اند؛ غافل از این هستند که، کسانی که آن‌ها را به آزادی دعوت می‌کنند، زنانشان تا چند سال پیش حتی حق رأی هم نداشند و این در حالی است که زن مسلمان از همان ابتدای اسلام، از آزادی بهره مي‌برده است، همان آزادی که با شئونات زن مسلمان منافات نداشته باشد.

وی ادامه داد: امروزه غرب به دنبال از بین بردن عفت و حیای زنان جوامع مسلمان است؛ با عنوان کشف حجاب یواشکی كه بايد گفت اولاً اگر کار آن‌ها درست است چرا یواشکی؟ و ثانیاً اگر آنان مدعی آزادی هستند، چرا کاری برای آزادی زنان کشور خویش نمی‌کنند؟

ارسال نظرات