به همت حوزه سیدالشهدا سپاه عسلویه:

هفتمین سال روز شهدای گمنام پارس جنوبی برگزار شد

هفتمین سالگرد دو شهید گمنام منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۱۸۲۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت الاسلام روح الله میرشکاری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه در این مراسم با گرامیداشت یاد امام و شهدا اظهار کرد: امام خمینی (ره) اسلام ناب را وارد زندگی سیاسی و اجتماعی همه مستضعفان جهان کردند.

حجت الاسلام میرشکاری افزود: هر جا شهدا دفن شوند شرافت به همراه خود می‌آورند.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم برای انسان‌هایی است که بزرگترین خدمت و شرافت را به ملت هدیه دادند، چون گرانبهاترین و شریف‌ترین هدیه الهی یعنی جانشان را در راه خدا تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه غرض از برگزاری اینجور مراسم‌ها این است که فرهنگ شهادت در جامعه حاکم شود، افزود: درس‌خواندن، مدرک‌گرفتن و بالارفتن سطح علم زمانی ارزشمند است که فرهنگ و رسم زندگی شهدا را داشته باشیم.

میرشکاری استقامت خانواده شهدا را مایه پیروزی برای ملت ایران دانست و اظهار کرد: خون شهدا کمک کرده که چهل‌سالگی انقلاب اسلامی را ببینیم  ناملایمتی اگر بود و فتنه‌هایی که در طول این دوران بوده با رهبری حکیمانه رهبر انقلاب خنثی شد و دشمن نتوانست به این نظام ضربه‌ای بزند.

حجت الاسلام میرشکاری تصریح کرد: رهبری برای جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب تکالیفی تعیین کردند و جوانان و دانشجویان بیانیه گام دوم انقلاب را به جد دنبال کنند.

وی با بیان اینکه اگر از بیانیه گام دوم انقلاب استفاده کنیم مشکلات کشور به ویژه جنگ تمام‌عیار اقتصادی که علیه ما صورت گرفته، کم می‌شد، ادامه داد: در این رابطه مدیریت کارآمد و تاکتیک مقابله لازم هست.

انتهای پیام/
ارسال نظرات