خبرهای داغ:
جانشین رییس سازمان‌ بسیج مستضعفین‎ سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان نگران توسعه اسلام انقلابی در جهان و قدرت گرفتن مظلومان و مستضعفان در قیام علیه مستکبران هستند، گفت: امروزه به واسطه ظهور انقلاب اسلامی، بسیج جهانی شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۲۰۱۸۷۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

دشمنان نگران توسعه اسلام انقلابی در جهان هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار محمدحسین سپهر در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز همدان با بیان اینکه بی‎ثبات‌سازی ایران ‎اسلامی و قراردادان مردم مقابل حاکمیت گزینه امروز دشمنان انقلاب است،

 وی اظهار داشت: گره زدن مشکلات اقتصادی و معیشتی با راهبردهای براندازانه دیگر هدف دشمنان است که با هوشیاری و تدبیر ملت و مسوولان نقش بر آب شده است.

 جانشین سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: دشمنان با نا امیدی از گزینه جنگ و توطئه‌های بی اثر در گذشته، امروز در تلاش هستند تا با ایجاد شکاف بین مردم و مسوولان، نا امیدی ایجاد کنند.

 وی بیان کرد: دشمن تصور داشت با ایجاد اغتشاش‌های اخیر ایران را تسلیم خود کند اما هوشیاری مردم و تدبیر به موقع مسوولان باعث شد تا بار دیگر شاهد شکست آنها باشیم.

 سردار سپهر بیان کرد: ایران اسلامی با محبوبیت مردمی، هوشمندی مسوولان و قدرت نظامی هرگز تسلیم این اتفاق ها نمی شود و کشورمان در مقابل اغتشاش ها بسیار خوب اداره شد.

 وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها به تسلیم شدن برابر اغتشاش‌ها خوش‌بین بودند اما این ذهنیت آنها توهم بود.

 جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: با تدابیر هوشمندانه و همکاری خوب مردم، در کمتر از ۷۲ ساعت نیروهای امنیتی، سربازان گمنام، نیروی انتظامی و مردم این آشوب‌ها را کنترل کردند و عاملان آن شناسایی شدند.

 وی با بیان اینکه دشمنان نگران توسعه اسلام انقلابی در جهان و قدرت گرفتن مظلومان و مستضعفان در قیام علیه مستکبران هستند، گفت: امروزه به واسطه ظهور انقلاب اسلامی، بسیج جهانی شکل گرفته است.

 سردار سپهر افزود: هم اینک ایجاد و تقویت بسیج مردمی در کشورهای لبنان، عراق، یمن، سوریه و افغانستان خار چشم استکبار جهانی شده و دشمنان از این قدرت در امنیت نیستند.

 وی یادآور شد: در حال حاضر از تنگه خیبر در عربستان تا جبل الطارق در مراکش تحول عظیمی در بسیج اسلامی شکل گرفته و خیمه های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را در این مناطق شاهد هستیم.

 جانشین رییس سازمان‌ بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است، گفت: ایالت های آمریکا در حال استقلال هستند و ابرقدرت پیر و فرسوده در آستانه سقوط قرار دارد.

 وی ناکارآمدی ارتش آمریکا برای تامین نیازهای خود و کسری بودجه و بدهی ۲۲ تریلیون دلاری را منجر به ناامیدی در بین مسوولان و مردم این کشور دانست و گفت: آنها حتی نمی‌توانند مشکل بی خانمان‌ها و کارتن خواب‌های کشور خود را حل کنند.

 سردار سپهر گفت: روزگاری ناوگان‌های آمریکا و انگلیس در خلیج فارس قدرت هر اراده‌ای در مقابل کشورهای منطقه داشتند اما اکنون اجازه هیچ گونه عرض اندام به آنها داده نمی‌شود. 

وی با بیان اینکه عده‌ای همچنان معتقدند باید برای حل مسایل اقتصادی، امنیتی و معیشتی با آمریکا صلح و آشتی داشته باشیم، گفت: آمریکا در ۴۰ سال گذشته هیچ گاه به تعدات خود عمل نکرده و هرگز قابل اعتماد نیست.

جانشین رییس سازمان‌ بسیج مستضعفین با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس گفت: مردم با چشم باز، بصیرت و آگاهی مجلس انقلابی و مردمی را رقم بزنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات