نماینده ولی فقیه دراستان گفت:حماسه نهم دیماه در تاریخ برای همیشه ثبت شد./ با قانون شکنان در قضیه تخریب دوباره آبگیر بن_بروجن برخورد جدی صورت گیرد.
کد خبر: ۹۲۰۱۹۰۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهرکرد باسفارش به رعایت تقوا الهی، در تذکر استانی درخواست کرد: مسئولین نسبت به نقاط دور دست و صعب‌العبور که بعضی از آن‌ها راه‌هایش هنوز مسدود شده و همین آلان هم مسدود است و شاید تا ماه‌ها هم مسدود باشد توجه بیشتر داشته باشند این‌ها جزء استان ما هستند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: آن جاهایی که باید راه بازگشایی بشود با سرعت بیشتری نسبت به بازگشایی آن‌ها اقدام کنند، نقاطی در اردل و کوهرنگ باید بازگشایی کنند سرعت بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان به فراهم نمودن تدارکات زمستانی اشاره کرد وگفت: بعضی مردم نسبت به مسائل گاز، نفت و امثال این‌ها در تنگنا هستند، این‌ها جدی گرفته شود سرما شدید است، محدودیت در نفت و گاز توجیه ندارد، باید وافر در اختیار این‌ها قرار بگیرد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: همین جا از دولت هم بخواهیم که اینجور مناطق را در گازرسانی‌شان تسریع کنند ، جاهایی مثل شهرستان‌های اردل، کیار، لردگان و نیز بازفت و شیخ‌علیخان و امثال این‌ها مناطق مهمی هستند که باید ویژه دیده بشوند و گازرسانی با سرعت انجام شود که مشکلاتشان کمتر شود.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام باتقدیراز اقدامات ارزشمند قوه قضائیه به تخریب دوباره آبگیر بن_بروجن  اشاره و از قوه قضاییه خواستار برخورد با قانون شکنان شد و ادامه داد:در کارگروه آب، مسائل دو استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری به صورت عدالت محورانه شنیده شود و قوه قضاییه با تخریب کنندگان محل آبگیر طرح ملی بن به بروجن برخورد جدی داشته باشد، مردم دو استان در کنار یکدیگر اجازه سوء استفاده تخریب گران را نمی‌دهند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به سالروز خلق حماسه 9دی اشاره کرد و افزود:مردم ولایتمدار،بصیر و مومن ایران اسلامی در نهم دی‌ماه سال ۸۸ یک حماسه تاریخی را رقم زدند و با بصیرت خود در برابر استکبار جهانی ایستادند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: فتنه ۸۸ از سوی استکبار جهانی طراحی شده بود و برای رسیدن به اهداف شوم خود سالها برنامه ریزی کرده بودند ، با بصیرت مردم انقلابی ایران در برابر این فتنه، حماسه نهم دیماه در تاریخ برای همیشه ثبت شد ، مردم در برابر بی بصیرتی عده‌ای از داخلی‌ها ایستادند ، مردم چهارمحال وبختیاری یک روز زودتر در برابر این فتنه حماسه خلق کردند.

امام جمعه شهرکرد گفت: نهم دی ماه روز دشمن شناسی و بصیرت شناسی و بررسی حقایق فتنه انگیزی دشمنان است.

امام جمعه شهرکرد به اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت:امام راحل تأکید کردند،نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد، چرا که موجب انحراف انقلاب می‌شوند،کرسی مجلس و ریاست جمهوری را نباید به نااهل سپرد.

وی به حضور حداکثری درانتخابات و انتخاب افراد شایسته اشاره کرد و ادامه داد:باید مردم افرادی سالم را برای این پست‌ها انتخاب کنند،در انتخابات کرسی مجلس، شورا و رییس جمهوری را نباید به نااهل سپرده شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به اقتدار جهانی انقلاب اسلامی در سایه ولایت فقیه اشاره کرد و افزود: ولایت فقیه در همه عرصه ها حافظ انقلاب اسلامی بوده است،آمریکا به راحتی در انتخابات افغانستان دخالت می‌کند و این کشورها درس عبرتی است که نباید گذاشت استکبار در امور کشورها دخالت  داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مقاومت مردم در برابر طاغوت و استکبار جهانی باعث اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی است و اقتدار ایران اسلامی جهان شده است.

امام جمعه شهرکرد افزود:انقلاب اسلامی یک معجزه الهی است و اکنون این انقلاب در ۴۰ سالگی به اقتدار و پویایی خود رسیده است و امام راحل این راه نورانی را برای همه مردم نشان داد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به سالروز ولادت با سعادت عقلیه بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار اشاره کردو ازتلاش پرستاران سخت‌کوش که به صورت جهادگران در عرصه سلامت حضور دارند قدردانی کرد.

ارسال نظرات