ناکامی جریان فتنه و حفظ انقلاب اسلامی یکی از مهمترین دستاورد‌های روز ۹ دی بود

حجت الاسلام منتشلو مسئول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره درگفتگویی با اشاره به حماسه نهم دی ماه و فتنه‌های پی درپی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: ناکامی جریان فتنه و حفظ انقلاب اسلامی یکی از مهمترین دستاورد‌های روز ۹ دی بود.
کد خبر: ۹۲۰۱۹۸۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام منتشلومسوول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره درگفتگویی با اشاره به حماسه نهم دیماه وفتنه‌های پی درپی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت:ناکامی جریان فتنه و حفظ انقلاب اسلامی یکی از مهمترین دستاورد‌های روز ۹ دی بود.

وی در ادامه افزود: مقام معظّم رهبری در جمع پرشور هزاران نفر از بســـــیجیان به امتحان‌های مختلف بسیج در سال‌های پس ازانقلاب تأکید کردند و فرمودند: حرکت و روند بسیج در ابعاد کمی و کیفی همواره رو به جلو بوده و بسیج توانسته است در مقابل وسوسه‌ها ایستادگی کند.
 
منتشلو افزود: یکی از موفقیت‌های بسیج، افزایش توانایی و بصیرت خود در مقابل پیچیده شدن توطئه‌های دشمنان است که قضایای فتنه در سال ۸۸ مؤید این موضوع است.

وی اضافه کرد:کسانی در حماسه ۹ دی به خیابان آمدند و از نظام و رهبری دفاع کردند که شاید از وضعیت معیشتی و مادی خود شکایت داشته باشند، اما آمدند. کسانی به خیابان آمدند که شاید از ما و امثال ما، برخورد‌های ناشایستی هم دیده باشند، اما آمدند! کسانی به خیابان آمدند که شاید انتظارش را نداشتیم، اما آمدند. قدر این حضور آگاهانه و این حماسه باشکوه و این ملّت بزرگ را بدانیم و شکرگزار آن‌ها باشیم.

مسوول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره خاطرنشان کرد: ناکامی جریان فتنه و حفظ انقلاب اسلامی یکی از مهمترین دستاورد‌های روز ۹ دی بود و ما باید بدانیم که دشمن پس از آنکه از مقابله نظامی و اقتصادی با نظام بهره‌ای نبرد به جنگ نرم روی آورده و مقام معظم رهبری نیز بار‌ها با عناوین مختلف این مهم را یادآور شده و توجه همگان بخصوص مسئول و نخبگان را به ضرورت هوشیاری در برابر جبهه فرهنگی معاند جلب نموده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات