خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و مهندسی بویین زهرا در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۲۱۱۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، امیدیان مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا استان البرز در مراسم بزرگداشت 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که  از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و مهندسی بویین زهرا برگزار گردید، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی جبهه مقابل جمهوری اسلامی ایران تمام گزینه های خود را به کار بست تا مسیر انقلاب را تغییر و حتی نابود کند.حتی دلیل حمله شوروی به افغانستان نیز در همین پازل مهار انقلاب اسلامی و گسترش آن به بیرون از مرزها بوده است.

وی افزود: ابزارهای دشمن نیز در مقابله با انقلاب اسلامی متشکل از جنگ رسانه ای، تحریم، ترور، نفوذ و جنگ سخت تشکیل شده است که به فراخور زمان ابزارهای بکارگرفته شده نیز شدت و ضعف داشته اند اما هیچ یک متوقف نشده اند.


امیدیان در ادامه گفت: پس از کودتای سال 32 در ایران، آمریکا عملا مدیریت سیاست های امپریالیسم را در منطقه خاورمیانه برعهده گرفته است و برهمین اساس برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ کاری از جمله تحریم دارو که از سوی سازمان ملل غیرقانونی است دریغ نکرده است.


این مسوول  گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی ها در طول 8 سال برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران بیش از 3هزار کودتا برنامه ریزی کردند که تنها در کودتای نوژه اگر به پیروزی میرسیدند قرار بود از جمعیت 38 میلیون نفری ایران در آن سال ها، بیش از پنج میلیون نفر را قتل و عام کنند.


امیدیان با اشاره به حمله نظامی عراق به ایران در ابتدای سال های پیروزی انقلاب اسلامی گفت: عراق در این جنگ از سوی بیش از 50 کشور حمایت تسلیحاتی، اطلاعاتی و مالی و حتی نیروی انسانی می شده است به گونه ای که پس از جنگ رزمندگان ما، از 20 کشور مختلف اسیرگرفته بودند.


مسوول قرارگاه خاتم الاوصیا شهرستان البرز افزود: در فتنه سالهای 78 و 88 که با حضور جریان های سیاسی داخل کشور شکل گرفته بود سعی داشت با ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران در افکار عمومی داخل کشور و بین الملل اینطور نشان دهد که جمهوری اسلامی ثبات سیاسی ندارد.


وی خاطرنشان ساخت: امروز انقلاب اسلامی ایران براساس مدل های تعریف شده جهانی با پشت سر گذاشتن مرحله تثبیت نظام سیاسی جمهوری اسلامی به مرحله تثبیت اقتدار رسیده است و پس از سال 88 و خروج از فتنه 88 وارد مرحله اقتدار شده است و پس از این مرحله به سمت ابرقدرتی گام برمیدارد.

 

این مسوول افزود: براساس همین مدل ها و استانداردهای جهانی نیز اگر یک کشور بخواهد به یک کشور ابرقدرت تبدیل شود باید دارای سه ویژگی پهنای گسترده، جمعیت گسترده و سلاح بازدارنده داشته باشد.


مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا استان البرز گفت: راهبرد اصلی دشمن نیز در مقابله با جمهوری اسلامی ایران علاوه بر ابزارهای رسانه ای،ترور، تحریم و جنگ سخت امروز با عوامل نفوذی خود در کشور به دنبال تغییر محاسبات مسئولان و مردم است.


وی گفت: همین مسئله نیز باعث شده است از سال 94 تا به امروز در اکثر سخنرانی ها و بیانات مقام معظم رهبری کلیدواژه نفوذ یکی از پرکاربردترین کلمات باشد.


امیدیان در پایان گفت:اغتشاشات اخیر بنزینی نیز در پازل متوقف ساختن حرکت روبه جلوی انقلاب اسلامی بوده است، برنامه ریزان این اغتشاشات قصد داشتند اغتشاشات و ناآرامی های داخل عراق را به داخل ایران بکشانند و بیش از 1000 شهر در ایران را به آشوب بکشند که با دستگیری روح الله زم مدیر آمدنیوز و اعترافات او که منجرب به دستگیری عوامل تروریستی در کشور شد این پروژه خنثی شد ظرف مدت دو روز ناآرامی ها در کشور تمام شد.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها