با حضور بسیجیان کوهرنگ برگزارشد؛

نشست بصیرتی در چلگرد

در آستانه نهم‌دی ماه، نشست بصیرتی و معرفتی بسیجیان شهرستان کوهرنگ در حسینیه محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله وسلم) شهر چلگرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۲۲۲۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ در این نشست با گرامیداشت هفته بصیرت گفت: حضرت امام خمینی(ره) حکومتی اسلامی را تاسیس کرد که آرزوی همه ی پیامبران و انبیای الهی بود در این مسیر نورانی عزیزانی  جان خویش را در راه عزت اسلام  تقدیم خدا کردند.

سرهنگ پاسدار عزیز موسایی  با استناد به کلام حضرت امام(ره) و‌ منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی تاکید کرد: ما وظیفه داریم که در انتخابات حضور حد اکثری داشته باشیم افراد اصلح را انتخاب کنیم .

 وی بیان داشت: باید به کسی رأی دهیم که شجاع ، بصیر ، ولایتمدار ، مومن ، استکبار ستیز وانقلابی باشدو در راستای ریشه کنی فقر، ترقی و پیشرفت کشور ، توسعه اقتصادی و معیشت مردم گام بردارد.

 سرهنگ موسایی افزود: کسی را انتخاب کنیم که معتقد به قانون اساسی ، وفادار به اسلام ، دارای حسن سابقه،  دلسوز واز طبقه ضعیف و خدمتگرار مردم باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ ، فعال ، پرتحرک و برنامه ریزی در چارچوب نظام ، مرعوب نشدن در مقابل دشمنان، معتقد به آرمان های نظام،مدافع اسلام و دارای فهم سیاسی و بصیر در امر دین و دنیا ،عدم گرایش به مکتب های انحرافی، موضع گیری در برابر فتنه و... از دیگر ملاک های انتخاب افراد اصلح است.

وی بیان داشت: آحاد مردم با بصیرت و مسئولین  کوهرنگ در سالروز حماسه 9دی در سطح شهرستان با حضور خود در این مراسم ، حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد و با رهبر فرزانه انقلاب بیعتی دوباره خواهند داشت.

ارسال نظرات