خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اشتباهات خواص جامعه را تضعیف می کند/ مردم صاحبان این انقلاب هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اشتباهات خواص جامعه را تضعیف می کند، جامعه یک پیکره است لذا خواص باید توجه کنند که جامعه را مریض نکنند، درست عمل کنند و درست سخن بگویند.
کد خبر: ۹۲۰۲۲۹۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با دست اندرکاران ستاد گرامیداشت 9 دی گفت: جامعه از طریق خواص تغذیه می شود و اگر خواص سلامت امور را رعایت و جامعه درست تقویت شود، هیچ دشمنی جرات نمی کند که به کشور ما نگاه چپ کند.

 وی ادامه داد: مشکل ما این است که همواره در طول تاریخ و در زمان معاصر راه های نفوذ به گونه ای بوده که از طریق خواص، به جامعه آسیب می رسد و همین باعث می شود که هزینه های زیادی را پرداخت کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اشتباهات خواص جامعه را ضعیف می کند، جامعه یک پیکره است لذا خواص باید توجه کنند که جامعه را مریض نکنند، درست عمل کنند و درست سخن بگویند.

 حجت الاسلام عبادی ادامه داد: تا ما هستیم دشمن وجود دارد و تا دشمن وجود دارد باید مبارزه کرد و الا باید به دستورات او تن در دهی که موجب نابودی خود می شود.

 وی اظهار داشت: راه اینکه دشمن در سر جای خود بنشیند و فکر تعرض را از سرش بیرون کند، قدرت و قوت است، اما شرطش این است که خواص جامعه را مناسب تغذیه کنند که همواره برخی از خواص اینگونه نیستند و مشکلات از اینجاست.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  با بیان اینکه صاحب این انقلاب مردم هستند، افزود: اگر ما مردم را قوی نگه داریم و از نظر فکری، روانی و همچنین از جهت تبلیغاتی و خدمات رسانی، درست تغذیه کنیم، مردم پاسخگوی همه چیز هستند.

 وی بیان کرد: آنجایی که مردم به شبهه می افتند به خاطر این است که بعضی از خواص دست به اقداماتی می زنند که برای مردم شبهه به وجود می آید و الا اگر همه ی مسئولین طبق قانون جمهوری اسلامی در پیروی از ولایت و رهبری، یک حرف بزنند، نه این مردم ضعفی دارند و نه دشمن جرات می کند که نگاه چپ کند.

امام جمعه بیرجند گفت: زحمات شما و امثال شما را که هم بصیرت دارید و هم صادقانه خدمت می کنید نباید نادیده گرفت اما مردم را نیز باید کمک کرد زیرا اگر ما مردم را به اشتباه نیندازیم و تبیین ها درست و تغذیه ها صحیح و خدمات رسانی ها صادقانه باشد و مردم را به تردید نیندازد، این مردم پاسخگوی همه چیز هستند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: ضعف ها مال ما و قوت ها برای مردم است، اگر آنچه که هست درست تبیین شود و جامعه درست تغذیه گردد، مسلما مردم نیرویی چند برابر خواهند گرفت.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها