خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: امروز نیز مانند هشت سال دفاع مقدس در جنگ هستیم و همه درگیر آن هستیم و باید بدانیم جنگ امروز مختص نیروهای نظامی نیست.
کد خبر: ۹۲۰۲۳۲۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

جنگ امروز مختص نیروهای نظامی نیستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری در یادواره شهید «امیر طلایی» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هدف از برگزاری یادواره‌ها گرامیداشت یاد شهدا و تکریم از خانواده‌های آنان و آشنایی با راه و سیره شهدا است.

وی افزود: اگر شما دانش‌آموزان از مادر شهدا بپرسید چگونه می‌توانیم از شما تجلیل کنیم آنان خواهند گفت که دانش‌آموزان مراقب رفتار خود باشند، قدر پدر و مادر خود را بدانند، درس بخوانند و رعایت اخلاق و ادب را داشته باشند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به نامه دختر ۹ ساله در سال ۶۳ به رزمندگان دفاع مقدس بیان کرد: امروز نیز مانند هشت سال دفاع مقدس در جنگ هستیم و همه درگیر آن هستیم و باید بدانیم جنگ امروز مختص نیروهای نظامی نیست.

وی با بیان اینکه اگر شما دانش‌آموزان درس بخوانید و احترام پدر و مادر خود را نگه دارید، یک رزمنده و فداکار هستید، گفت: باید تلاش کنید باری از دوش جامعه بردارید.

سردار ظفری تصریح کرد: ناامیدی امروز یک مشکل اساسی است که با توکل به خدا می‌توانید به آینده امیدوار باشید.

وی افزود: شما دانش‌آموزان آن قدر بزرگ هستید که اگر از من سوال کنند امروز آرزویت چیست؟ خواهم گفت اینکه لیاقت پیدا کنم در راه امنیت شما فدا شوم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات