خبرگزاری بسیج: معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله تهران با یادآوری اینکه بسیجی بدون کوچکترین چشمداشتی در حال انجام مأموریت خویش است، گفت: باید دانست که آنها به دنبال زدن اندیشه بسیجی و جوانان ما هستند.
کد خبر: ۹۲۰۲۴۵۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار احمد ذوالقدر معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله تهران امروز در صبحگاه مشترک مدافعان ملت استان تهران، انقلاب اسلامی را اولین دشمن آمریکایی ها خواند و گفت: این افتخار بزرگی است که دشمنان ما از صهیونیستها هستند، در این چهار دهه انقلاب اسلامی از قدرت آنها هر روز کاسته شده است هرچند که باز هم از رفتار خود دست بر نداشته اند.

وی خطاب به مدافعان ملت، ابراز داشت: عرق کارگر همچون خون شهید است، به مردم بگویید که نخواهیم گذاشت فتنه ای در اینجا رخ دهد، البته که دشمن هم نا امید شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: این مردم فدای انقلاب هستند، هرچند ملت ما مانند صدر اسلام سرها و خون ها داده اند اما هنوز هم  معتقدند برای اسلام کاری نکرده اند.

وی با یادآوری اینکه همانطور که در صدر اسلام، از شعب ابیطالب گذشتیم، بیان کرد: امروز هم به لطف خدا از سد همه مشکلات عبور خواهیم کرد، ما شهدای صدر اسلام را فراموش نکرده ایم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله با اشاره به اینکه دشمن از جنگ و تجزیه طلبی نتوانست نتیجه بگیرد، اظهار داشت: دشمن در ادامه نقشه های خباثت آلود خود، داعش را با هدف حمله به انقلاب اسلامی ایجاد کرد اما مدافعان حرم نقشه آنها را به خوبی نقش بر آب کردند.

وی ابراز کرد: امروز دشمن تصمیم گرفته تا از داخل کشور آشوب به راه بیاندازد، اعتراض، اغتشاش، استعفا و رفراندوم از نقشه های پیش روی دشمن است، نقشه اصلی دشمن گرفتن جوانها و اندیشه آنها از انقلاب اسلامی است.

سردار ذوالقدر با یادآوری اینکه بسیجی بدون کوچکترین چشمداشتی در حال انجام مأموریت خویش است، گفت: چرا دشمن به فکر هجوم به مساجد و پایگاههای ما است؟ باید دانست که آنها به دنبال هدف قرار دادن اندیشه بسیج هستند نه ساختمانهای بسیج.

وی افزود: امروز مستضعفین و آزادیخواهان عالم دنبال موشک و تجهیزات نیستند بلکه دنبال تلمذ تفکر بسیجی اند و خواهان یادگیری اندیشه بسیجی هستند.

معاون قرارگاه ثارالله در پایان اظهار داشت: همان حشد الشعبی که غائله داعش را ریشه کن کرد؛ امروز مورد تهاجم قرار گرفته است، حزب الله هم امروز مورد تهاجم واقع شده است چرا که حزب الله هم، اندیشه بسیجی در سر دارد./#

ارسال نظرات