مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:
همزمان با هفته بصیرت مراسم گرامیداشت سالگرد حماسه9دی همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجدجامع شهرکرد برگزارشد.
کد خبر: ۹۲۰۲۵۱۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام)در نخستین شب از این مراسم با گرامیداشت حماسه بزرگ 9دی گفت: خیل خروشان مردم ولایتمدار در سراسر ایران اسلامی در 9دی به خیابانها آمدند و با خلق حماسه ی بزرگ فتنه گران را رسواکردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر افزود:دشمنان می خواستندحلاوت حضور مردم مومن و انقلابی در پای صندوق های رأی را به کام ملت ولایتمدار ایران تلخ کنند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی سالها نقشه کشیدند و با هزینه های بسیار قصد داشتند که انقلاب اسلامی را شکست دهند فلذا از همه ابزارها برای براندازی جمهوری اسلامی استفاده کردند.

این مقام مسئول اظهار داشت: همه گروه ها و احزاب مخالف انقلاب اسلامی در این فتنه با هم متحد شدند و در طول 8 ماه هر جنایتی را که توانستند انجام دادند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، به حرمت شکنی ها اشاره کرد و گفت: دو روز قبل از 9 دی برخی افراد پرچم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را به آتش کشیدند و در حالی که مردم عزادار سرو سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام بودند دست و سوت زدند و شعار علیه انقلاب اسلامی سر دادند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر افزود: گروه زيادي از اراذل،منافقین، ضدانقلاب،كمونيست ها و بهايي ها با برنامه از قبل تعيين شده با حمایت شیطان بزرگ، رژیم جعلی اسرائیل و برخی از کشورهای وابسته طي هشت ماه آشوب و اغتشاش،خسارات بسيار سنگینی به كشور وارد كردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) ادامه داد:  آتش زدن اتوبوس‌هاي شهري، بانك‌ها، مساجد، اماكن دولتي و عمومي و گرفتن آرامش از عموم مردم بخشي از خسارات‌ ميداني فتنه‌گران در آشوب‌هاي فتنه 88 بود.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان گفت: انقلاب اسلامي ايران از بدو تولد تا امروز در عرصه های مختلف همیشه درمعرض انواع توطئه‌ها و دشمني‌هاي دشمنان سیلی ‌خورده از انقلاب بوده و در این رابطه خسارات زيادي بر نظام و انقلاب تحميل كرده‌اند ولی به فضل خداوند سبحان، با بصیرت آحاد مردم انقلابی و رهبری های پیامبر گونه امامین انقلاب، دشمنان در همه زمینه ها شکست خوردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر افزود: اين فتنه، ويژگي‌هاي خاصي داشت برای نخستین بار فتنه‌اي با این وسعت وسازماندهي،با حمايت برخي ازخواص بی بصيرت و پشتیبانی همه‌جانبه بيگانگان و حضور همه ضد انقلابيون خارج‌ و داخل براي براندازی جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام)ادامه داد: فتنه 88، هجومي همه‌جانبه به اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود كه با حمایت همه دشمنان و خيانت سران فتنه انجام شد.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان گفت: حضور40ميليوني مردم وآراي بالاي رئيس‌جمهور منتخب که مي‌توانست موجب استحكام بيشتر كشور در همه زمينه‌ها، داخلی و خارجی شود و مسئولان نظام به پشتوانه اين حضور حداکثری در جوامع بين‌المللي از موضعي قدرتمندتر در پيگيري خواسته‌هايش، اقدام كنند؛ متاسفانه اين فتنه ذائقه مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی را تلخ كرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر،افزود: فتنه 88 خسارات مادي، معنوي و حيثيتي زيادي،در داخل و سطح بين‌الملل به كشور وارد کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: تشويش اذهان عمومي و ايجاد شكاف در بين مردم؛ اميدواري دشمنان نظام به برخي جريانات داخلي؛ خسارات مالي فتنه؛ تخريب چهره نهادها، شخصيت‌ها و مراكز قانوني نظام؛بازي با حيثيت نظام در خارج از کشور؛افزايش اميد دشمن به بي ثبات سازي سياسي و براندازي در ايران ، افزايش فشارها و تشديد تحريم ها از جمله  خسارات فتنه 88 بود.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان به بصیرت مردم و هدایتگری مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حضور حماسی، پرشور و انقلابی سیل خروشان مردم ولایتمدار در سراسر کشور و مدیریت مدبرانه ولی امر مسلمین ، آبی بود بر روی آتشی که دشمنان روشن کرده بودند و در 9دی حماسه ی بزرگ خلق شد که ضمن رسوا کردن فتنه گران، در تاریخ جاودانه ماند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، به رسالت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود:در ایران اسلامی امور کشور به دست افرادی است که ما انتخاب می کنیم، در این راستا حضور حداکثری در پای صندوق های رأی و انتخاب افرادی ولایتمدار،مومن،بصیر،شجاع،دشمن شناس ،دلسوز و مردمی در پیشرفت ها کشور و ناکام ساختن دشمنان بسیار حائز اهمیت است.

شایان ذکراست: مراسم گرامیداشت سالگرد حماسه 9دی از 7دی ماه به مدت سه شب همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجدجامع شهرکرد برگزارخواهدشد وسردار علی افضلی فرمانده تیپ مقدس 44 حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام)و حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی هاشمی در شب های 8 و 9 دیماه به ایراد سخن می پردازند.

ارسال نظرات