خبرهای داغ:
ابوالفضل هاشمی
امام جمعه دهاقان:

نامزدهای مجلس زندگی شهدا را الگوی خود قرار دهند

امام جمعه دهاقان گفت :شهید بشارت، به عنوان شهید شاخص دهاقان حتی در زمان تصدی نمایندگی مجلس بسیار ساده زیست بود و نامزدهای مجلس باید زندگی این شهدا را الگو قرار دهند.
کد خبر: ۹۲۰۲۶۱۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، به مناسبت  ۷ دی سالروز ایثار و شهادت شهرستان دهاقان  مراسمی گرامیداشتی با حضور مسئولان شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی و مردم دهاقان در مسجد فاطمه زهرا (س) شهر دهاقان برگزار شد.

امام جمعه دهاقان در این مراسم بیان داشت: ۷ دی ماه سالروز شهادت حجت الاسلام حاج محمد تقی بشارت و روز بزرگداشت ایثار و شهادت شهرستان دهاقان است. شهید بشارت، شهید شاخص شهرستان دهاقان و همچنین نماینده مردم شهرستان دهاقان و سمیرم در مجلس شورای اسلامی بوده است.

امام جمعه دهاقان بیان داشت:   از نامزدهای مجلس درخواست می کنم زندگی شهید بشارت را مطالعه کنند؛ مردم شریف شهرستان‌های دهاقان و سمیرم نماینده‌ای مثل شهید بشارت داشتند و تجربه نکرده نیستند.

رضوانی اضافه کرد: در آن زمان در اقصی نقاط شهرستان‌های سمیرم و دهاقان نام شهید بشارت برای همه آشنا بود و کمتر کسی بود که ایشان را نشناسد.

شهید بشارت در طول تصدی نمایندگی مجلس خانه‌ای از خود نداشت

امام جمعه دهاقان تصریح کرد: شهید بشارت در طول تصدی نمایندگی مجلس بسیار ساده زیست بود به نوعی که برای خود حتی خانه‌ای نداشتند و هنوز هم خانواده محترم ایشان دارای منزل نیستند.

رضوانی اظهار داشت: ایشان با این خصوصیات زندگی کرد و سمت‌هایی همچون نمایندگی مجلس خبرگان، نمایندگی مجلس شورای اسلامی و نمایندگی امام در استان کهگیلویه و بویر احمد داشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار