خبرهای داغ:
سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی؛ فرمانده سپاه نینوا در محفل انس و مودت پاسداران پیشکسوت دفاع مقدس علی آباد کتول گفت: دعوای امروز دشمن بر سر اصل اسلام ناب محمدی انقلاب ماست ورنه دشمنان چرا با اسلام آمریکایی آل سعود و برخی کشور های منطقه کاری ندارند؟
کد خبر: ۹۲۰۲۷۷۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

به گزارش سرویس بسیج پیشکسوتان خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی؛ فرمانده سپاه نینوا در محفل انس و مودت پاسداران پیشکسوت دفاع مقدس علی آباد کتول گفت: رسالت پاسداری خاصه کسی که لباس سپاه به تن دارد نیست چراکه رسالت پاسداری یک اعتقاد است.

معروفی در این باره ادامه داد: حوزه کاری ما اعتقادی و اندیشه ما الهی است و برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی گام برمیداریم.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به چرایی رخداد واقعه عاشورا بیان داشت: در واقعه عاشورا دشمن محاسبات مردم را تغییر داد و ما میبینم ۵۰ سال بعد از ارتحال پیامبر (ص) فرزندش را به آن وضعیت به شهادت می رسانند.

وی در این باره یادآور شد: اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی چند سال است مکررا تاکید میکنند مبادا دشمن محاسبات ما را تغییر بدهد بر اساس همین نگاه است.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ۱۴ قرن بعد از حادثه عاشورا انقلابی الهی بر اساس آرمان سیدالشهدا (ع) ایجاد شد که فرخ انبیا و اولیای الهی قلمداد می شود.

سردار معروفی اظهار کرد: دعوای امروز دشمن بر سر اصل اسلام ناب محمدی انقلاب ماست ورنه دشمنان چرا با اسلام آمریکایی آل سعود و برخی کشور های منطقه کاری ندارند؟

این مقام مسئول بیان داشت: امام راحل (ره) در به سرمنزل رساندن انقلاب اسلامی پیامبر گونه کار کرد و با حدوثی بزرگ مردم را به این باور رساند که هرکسی که دین خدا را نصرت کند خداوند نیز آنها را یاری خواهد کرد.

فرمانده سپاه نینوا گفت: امام خمینی (ره) فرموند حفظ این انقلاب و دستاورد های آن برعهده پاسداران انقلاب اسلامی است لذا ما پاسداران انقلاب هستیم نه کارمندان آن.

معروفی خاطر نشان کرد: امام خامنه ای (مدظله العالی) محاظفه کاری و قانع بودن به وضع موجود را در سپاه سمی مهلک می دانند که محافظه کار نبودن یعنی پیشبرنده انقلاب اسلامی و اهداف آن باشیم و با نوکری مردم نشان دهیم پاسدار انقلاب خدمتگذار مردم است.

این یادگار گرانقدر دوران دفاع مقدس اظهار کرد: بزرگ پاسدار اسلام حسین ابن علی (ع )است و اگر میخواهیم به معنی واقعی کلمه پاسدار باشیم باید فکر و منش خود را حسینی بدانیم.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان بیان داشت: کسی که میخواهد به اندیشه سیدالشهدا (ع) برسد باید بر سر کلاس عباس ابن علی (ع) نشست و بصیرت ،  ولایتمداری و وفای به عهد در برابر امام زمان خویش را از حضرت ابالفضل العباس(ع) یاد گرفت.

سردار معروفی ضمن اشاره به حماسه آفرینی و ولایتمداری حضرت زینب (س) نیز گفت: شکی نیست که اگر حضرت زینب (س) نبودند کربلا و حماسه های آن به فراموشی سپرده میشد اما باید بدانیم حضرت زینب (س) در کوفه و کاخ یزید با اذن امام زمان خود یعنی حضرت سجاد (ع) خطبه خواند پس بر اساس همین نگاه ما امروز در جبهه انقلاب عباس (ع) و زینب (س) میخواهیم.

فرمانده سپاه نینوا اظهار داشت: در رسالت پاسداری از انقلاب بازنشستگی و خستگی معنا ندارد و ما معتقدیم تمام اعضای خانوده ما در عقبه سپاه پاسدار انقلاب هستند که با مجاهدت و صبر و تحمل خود پشتوانه پاسداران محسوب می شوند.

این آزاده سرافراز دفاع مقدس گفت: رزمندگان ما ۸ سال از آب و خاک و ناموس مان بدون هیچ منتی دفاع کردند و امروز هم مردم بر این باور دارند که سپاه خود را سپر بلای آنها کرده است.

وی ادامه داد: اگر امام درباره سپاه فرمودند " ای کاش من هم پاسدار بودم و "  اگر سپاه نبود کشور نبود" یا اگر امام خامنه ای فرمودند " شئ گرانبهایی داشته باشم برای امانت آن را به سپاه میدهم " از سر تعارف نیست بلکه این سخنان باور قلبی امامین انقلاب است.

معروفی تاکید کرد: منظور از رضایت و تعریف امامین انقلاب از سپاه ، فقط ساختار ما در سپاه نیست بلکه نیروی انسانی انقلابی است که در این سپاه مشغول جهاد است.

فرمانده سپاه نینوا بیان داشت: در جبهه انقلاب اسلامی و سپاه ما خطکش گذاری نداریم و بنده با صراحت اعلام میکنم خط قرمز ما در سپاه منافقین ، معاندین ، ضد انقلاب و فتنه گران هستند و ما جان خود را فدای ولایت ، مردم و انقلاب اسلامی میکنیم.

این مقام مسئول اظهار کرد: بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است و خدمتگذاری به مردم امید را به جامعه تزریق میکند.

وی با اشاره به راهبرد دشمن در قبال ایران اسلامی بیان کرد: جلوگیری از پیشرفت های علمی ، ایجاد شرایط سخت اقتصادی معیشتی ، ایجاد انشقاق در جهان اسلام و ایران راهبرد امروز دشمن است .

معروفی افزود: برادران شما پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستید پس می دانید که امنیت خط قرمز است که موئلفه های دیگر زندگی ذیل آن تعریف میشود.

فرمانده سپاه نینوا گفت: راه جلوگیری از تردید در زمان فتنه ها نگاه به فرامین امام جامعه است تا راه را گم نکنیم.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان ضمن تشریح حماسه آفرینی ۹ دی بیان داشت : ۹ دی پایان فتنه ۸۸ بود و بزرگترین دستاورد در ۹ دی این بود که مردم صراحتا به نخبگان اعلام کردند که نمیگذارند کربلا تکرار شود و امام جامعه تنها بماند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها