دیدار فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در نشستی صمیمی با ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۰۲۹۹۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ظهر امروز سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در نشستی صمیمی با ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

سردار حسینی در این دیدار اظهار کرد: استان کردستان به فرمود: ه مقام معظم رهبری سرزمین مجاهدت‌های خاموش است که مردمان آن با مشکلات عدیده در اوایل انقلاب همیشه در کنار رهبری و انقلاب بودند.

وی به نقش علما در روشن سازی افکار مردم اشاره کرد وافزود: ماموستا‌ها در تشریح آیین اسلام و امربه معروف و نهی از منکر در یک جامعه به عنوان یک رهبرعمل می‌کنند و نقش علما در جامعه بسیار مثمر ثمر است.

وی گفت: مردم خوب این استان همه نشان دادند که مسلمان و وطن دوست هستند و هرگز اجازه دست درازی به یک وجب از خاک این مرزو بوم را به دشمن نداده اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از سپاه به عنوان مولود انقلاب یاد کرد و گفت: این نهاد به عنوان سرباز و خادم این ملت امنیت این جامعه را برعهده دارد و هرگز اجازه نخواهد داد که دشمن امنیت و آرامش مردم این انقلاب را نشانه بگیرد.

وی گفت: قدردانی از مردم باشرافت و با کرامت این مرزو بوم بر سپاه و هر پاسداری واجب است، چون این امر توصیه رهبر کبیر و مقام معظم رهبری است.

سردار حسینی به خدمات سپاه در امر عمران و آبادانی، توسعه و امنیت اشاره کرد وعنوان نمود: خدمت کردن در هر کدام از این حوزه‌ها و ارتباط گرفتن با لایه‌های مختلف جامعه افتخاری است که نصیب این نهاد مردمی شده است.

سردار حسینی گفت: آغوش سپاه بر روی همه جز ضد انقلاب باز است وهر کسی هم بخواهد با ما دشمنی کند قطعا شکست خواهد خورد.


وی گفت: مردمان کرد مسلمان در اوایل انقلاب با دست خالی در دوجبهه دریک شرایط سخت، کار بزرگی را انجام دادند و حال زمان آن است که به این مردم صادقانه خدمت کرد.

وی به تحریم‌ها گریزی زد وگفت: تحمل تحریم و شرایط سخت کنونی برای همه و مخصوصا قشر مستضعف بسیار سخت است، اما همه باید در کنار هم در مقابل این تحریم‌ها که چیزی جز اهرم فشار از طرف دشمن نیست ایستادگی کنیم چرا که پیروزی از آن انسان‌های مقاوم است.


دسیسه‌های دشمن توان بر هم زدن اتحاد و وحدت مردم را ندارد


در ادامه ماموستا فایق رستمی با اشاره به یکی از موضوعات قرآن در مورد صبر وشکیبای گفت: ما باید در مقابل تمام دسیسه‌های دشمنان این مرزو بوم با صبر و استقامت برخورد کنیم.


وی گفت: حقیقتاً سپاه جدای از اینکه از ناموس و امنیت این مرزو بوم دفاع می‌کند در زمان صلح با ورود در عرصه عمران و آبادانی توانسته است وارد میدان شود و با کمک به محرومین در مناطق محروم بشتابد و این یعنی پاسداری به حق از وطن.

ماموستا رستمی در ادامه عنوان کرد: سپاه دانشگاه خدمت به مستضعفین است و این همه تلاش سپاه نسبت به جامعه و مردم قابل تقدیر است.

وی افرود: تعامل سپاه با روحانیت و مردم نشان از یک ریشه بودن این ارگان با مردم و از جنس مردم بودن است که این خود می‌تواند مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی باشد که سپاه را آماج دشمنی خود قرار می‌دهند.

ماموستا رستمی با اشاره به درایت سپاه در خنثی سازی تمام اهدافی که در چند ماه و چند روز گذشته توسط دشمنان انقلاب اسلامی برای براندازی این نطام به کار گرفته شد اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه با عملکرد درخشان خود و با درایت تمام در کنار مردم توانست اتفاقات اخیر را سازماندهی کند و اجازه نداد که دشمن از احساسات مردم برای ضربه زدن به این انقلاب استفاده کند.

وی در پایان گفت: شایسته سالاری سپاه درتمام روز‌های سخت این انقلاب ثابت شده است و امیدواریم تمام مشکلات اقتصادی در کنار دلسوزی مسوولین و وحدت مردم به سرانجام برسد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار