به مناسبت حماسه ۹دی؛

تشکیل ۱۵۰۰ حلقه بصیرتی در مراکز پایگاه های بسیج

فلاح پور با اشاره به تشکیل بیش از ۱۵۰۰ حلقه بصیرتی در سطح مراکز پایگاه های اصلی بسیج طی روزهای اخیر گفت: بیش از ۱۰ هزار برنامه روشنگری در پایگاه های مختلف مساجد پیش بینی شده است.
کد خبر: ۹۲۰۳۱۰۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از برنامه "صبح و گفتگو" ویژه حماسه روز ۹ دی؛ روز بصیرت و ولایت در ارتباط تلفنی با سعید فلاح پور مشاور عالی ارتباطات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دکتر قاسم حبیب زاده معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین از شبکه رادیویی گفت و گو پخش شد.

فلاح پور در برنامه "صبح و گفتگو" با اشاره به اینکه برنامه های تبیین گری و روشنگری به مناسبت روز ۹ دی از روزها قبل آغاز شده گفت: مردم امروز در تمامی مراکز استانها، شهرستانها و شهرها تجمع و راهپیمایی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه عموم ویژه برنامه های امروز در استانها و شهرستانها در صبح آغاز می شود و تا حوالی ظهر ادامه دارد افززود: این مراسم در برخی استانها از جمله تهران از بعداز ظهر آغاز خواهد شد.

مشاور عالی ارتباطات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از اعزام سخنرانان ملی به مراکز استانها و سخنرانی مهندس ضرغامی در تبریز، دکتر مظفر در اردبیل و آیت الله خاتمی در بوشهر خبرداد و گفت: مراسم ویژه ۹ دی در تهران نیز از ساعت ۱۴ بعد از ظهر در میدان امام حسین (ع) آغاز و با مداحی حسین طاهری و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار می شود.

تشکیل ۱۵۰۰ حلقه بصیرتی در مراکز پایگاه های بسیج

فلاح پور عنوان کرد: شهروندان پس از پایان مراسم در ساعت ۱۵:۳۰ از میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا راهپیمایی خواهند کرد و قطعنامه پایانی هم قرائت می شود ضمن اینکه برنامه های جانبی با محوریت روشنگری مانند نمایشگاه های بصیرت افزایی نیز پیش بینی شده است.

وی هماهنگی دستگاه های فرهنگی و هنری در اجرای مراسم و بزرگداشت ایام الله را از جمله وظایف جدی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواند و افزود: بدین منظور کارگروه های مختلفی اعم از کارگروه دانشجویی، دانش آموزی و محتوا تشکیل می شود.

مشاور عالی ارتباطات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تشکیل بیش از ۱۵۰۰ حلقه بصیرتی در سطح مراکز پایگاه های اصلی بسیج طی روزهای اخیر بیان داشت: بیش از ۱۰ هزار برنامه روشنگری در پایگاه های مختلف مساجد پیش بینی شده است.

فلاح پور تأکید کرد: ما نباید تصور کنیم که فتنه تمام شده است، بلکه تا زمانی که حرف از استقلال و انقلاب است فتنه هم هست و ما باید روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه را گسترش و ادامه دهیم.

در ادامه "صبح و گفتگو"، حبیب زاده معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: روز ۹ دی امسال نیز می گذرد و ما باید برای تداوم حضور مردم و مقابله با دشمنی دشمنان علیه ملت ایران برنامه ریزی کنیم.

وی با تأکید بر لزوم روشنگری در سطح عامه مردم افزود: آیا انقلاب اسلامی جز استقلال، آزادی و جمهوریت ملی و صیانت از اعتقادات و حرکت در مسیر پیشرفت مسئله دیگری را مطالبه می کند؟ و در نقطه مقابل، دشمنان در مواجهه با انقلاب اسلامی همیشه حرکت های تجزیه طلبانه، توطئه، ترورهای کور، جنگ و تحریم اقتصادی را در پیش گرفتند اما با همه این توطئه ها آیا از استقلال طلبی ما کم شد و دست از پیشرفت کشیدیم؟!

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: واقعیت های درونی و دستاوردهای منطقه غرب آسیا و جهان اسلام موید الگوگیری ملت های آزاده جهان از انقلاب اسلامی است و به تعبیر مقام معظم رهبری شعار مرگ بر آمریکا امروز به یک شعار فراگیر تبدیل شده است. ما باید این واقعیات را به صورت پیوسته در بطن و متن جامعه به ویژه برای نوجوانان و جوانان تبیین کنیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: همه باید بدانند که شیطان بزرگ و شیطانک های نمی توانند برای ملت ما حادثه تلخی ایجاد کنند اما به شکل ماهرانه سوار حوادثی می شوند که بعضاً خودمان آن ها را ایجاد می کنیم.

حبیب زاده در پایان اظهار داشت: دشمن با وجود شکست هایی که خورده اما دست از دشمنی برنمی دارد و همیشه به دنبال جداسازی ملت از نظام و رهبری است با این حال تا زمانی که ملت در صحنه باشد انقلاب اسلامی به مسیر پر برکت خود ادامه خواهد داد.

ارسال نظرات