خبرهای داغ:
معاونت سیاسی سازمان بسیج مستضعفین:

مشکلات کشور از سر غفلت به آرمان ها و شعارها و ایثارگری های ملت ایران است

معاونت سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه مشکلات جامعه امروز از سر ناکارآمدی نظام و حکومت دینی نیست گفت: این مشکلات که شاهد هستیم از سر غفلت به آرمان ها و شعارها و ایثارگری های ملت ایران است.
کد خبر: ۹۲۰۳۲۸۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
مشکلات کشور از سر غفلت به آرمان ها و شعارها و ایثارگری های ملت ایران استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، قاسم حبیب زاده در تجمع ۹ دی شاهرود در ساعت گل این شهر با بیان اینکه مردم ایران و شهرستان شاهرود اوج بصیرت خود را در سال ۱۳۸۸ نشان دادید و جزو پیشگامان آن حمایت ماندگار بودید افزود: این اجتماع و حضور مردم در سالگرد حماسه تاریخی ۹ دی فرصتی برای انتقال پیام به جامعه و مسؤولین و دشمنان داخلی و خارجی است.
وی با بیان اینکه ملت ایران به دنبال نه گفتن به نظام‌های استکباری بودن وهست و طبیعی است دشمن به دنبال توطئه باشد گفت: ملت در برابر فشار‌ها اذیت و آزار دیده، اما تسلیم نشده و اگر امروز شاهد فشار روانی هستیم همه باید بدانند که این‌ها پیاده نظام دشمن هستند و تلاش آنان ناکام است.
معاونت سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه مشکلات جامعه امروز از سر ناکارآمدی نظام و حکومت دینی نیست گفت: این مشکلات که شاهد هستیم از سر غفلت به آرمان‌ها و شعار‌ها و ایثارگری‌های ملت ایران است.
حبیب زاده تصریح کرد: راه حل مشکلات این نیست که مسؤولین به جان هم بیفتند و دشمنان بدانند که کم مقدار هستند که حادثه ایجاد کنند، اما آن‌ها در سواستفاده از حوادث مهارت دارند که مسیر را به سمت مورد نظر تغییر دهند و ملت ما عزیز و غنی و هوشیار و دشمنانی‌ها را رصد می‌کند و با دشمنان خود تصفیه حساب خواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: برای حل مشکلات جامعه به دشمنان اعتماد نکنید و سابقه تاریخی ملت ما از ارتباط با شیاطین خسران و زیان دیده و هر گاه علم مبارزه برداشتیم پیروزی با ما بوده است.
معاونت سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه مسؤولین باید دست همت برای حل مشکلات کشور با توجه به ظرفیت‌های درونی و اتکا به اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهند گفت: باید از توان داخلی و ظرفیت جوانان استفاده کرد و به مردم اعتماد و احترام گذاشت و صادقانه با آن‌ها سخن گفت و کمک خواست.
وی با تاکید بر اینکه برای برون رفت از این مشکلات جز تبعیت از امر ولایت راهی نیست افزود: آنکس که تعیین کننده عرصه منطقه است ایران است ولاغیر و به فضل پروردگار همانطور که در گام اول انقلاب نشانه‌های اضمحلال رژیم صهیونسیتی و آمریکا را انجام دادیم دور نیست امنیت را برای جهان اسلام به ارمغان خواهیم آورد و زمینه سازی ظهور را هموار خواهیم کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار