دو کتاب با موضوع حماسه زنان شهید استان بوشهر رونمایی می شود

دبیر اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر با بیان اینکه رسانه‌ها باید به حماسه‌های زنان استان بوشهر بپردازند: در همین راستا و در حاشیه اجلاسیه زنان بوشهری از دو نسخه کتاب با موضوعات زنان لرده و نبرد دلوار و همچنین از کتاب بانک اطلاعاتی یک هزار زن ایثارگر بوشهری رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۰۳۲۹۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، آرزو شبل حکما بوشهری، دبیر اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر، ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و روز بصیرت اظهار داشت: اولین اجلاسیه‌ زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر در راستای برگزاری کنگره ملی سرداران و 2000 شهید استان بوشهر با هدف گرامیداشت یاد ونام، خاطرات شیرزنانی که برای دفاع از این آب و خاک کوشیدند، در 11دیماه برگزارمی شود.

دو نسخه کتاب با موضوع حماسه زنان شهید استان بوشهر رونمایی خواهد شد

وی افزود: بانوان فداکاری که با از خود گذشتگی‌، پدران، همسران و فرزندان خود را برای حضور در جبهه‌های نبرد پشتیبانی و بدرقه کردند، همراهی و استقامتی که زنان قهرمان ایران در جریان جنگ تحمیلی به منصه ظهور رسید. در هیچ زمان و منطقه‌ای از جهان سابقه ندارد مسلما آنان حقی برگردن همه ما دارند برگزاری چنین اجلاسیه‌ ای گام ارزشمندی در راستای ارج نهادن به مقام شامخ آنهاست.
دبیر اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر با بیان اینکه رسانه‌ها باید به حماسه‌های زنان استان بوشهر بپردازند: در همین راستا و در حاشیه اجلاسیه زنان بوشهری از دو نسخه کتاب با موضوعات زنان لرده و نبرد دلوار رونمایی از دو کتاب با محوریت زنان شهید و ایثارگر استان با عنوان «زن نگو مرد آفرین روزگار» و «آن سوی خاکریز خانم» رونمایی خواهد شد.

دو نسخه کتاب با موضوع حماسه زنان شهید استان بوشهر رونمایی خواهد شد

وی افزود: رونمایی از مستند زنان حماسه‌ساز از دوران مبارزه با استعمار، دفاع مقدس و حال حاضر، نمایشگاه صبر و ایثار در حین اجلاسیه و رونمایی از تمبر اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر، همچنین المان ایثار مقاومت زنان استان بوشهر قبل از کنگره 25 دی‌ماه در میدان انتظام بندر بوشهر نصب خواهد شد.
رئیس سازمان بسیج زنان استان بوشهر با اشاره به حضور رئیس بسیج زنان کشور در اجلاسیه زنان مقاوم بوشهر، گفت: اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر روز یازدهم دی‌ماه ساعت هشت صبح در حسینیه عاشقان ثارالله برگزارمی‌شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات