رئیس اداره امور قرآنی استان خبر داد:

برگزاری کارگاه بازآموزی تدریس قرآن در فارسان و بروجن

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان از ارزیابی دوره های بازآموزی مربیان شهرستان های بروجن و فارسان در راستای ارتقاء کیفیت دوره های بعدی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۳۵۲۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ محسن تقی پور با اعلام این خبر گفت: کارگاه های یک‌روزه بازآموزی و فن‌های نوین تدریس قرآن کریم با حضور 140  مربی قرآن کریم در شهرستان های  بروجن و فارسان برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه 60مربی در شهرستان بروجن و 80 مربی در شهرستان فارسان در این کارگاه ها شرکت کردند، افزود: این کارگاه های آموزشی جهت بازآموزی روش‌ها و تکنیک های تدریس قرآن کریم، کاربرد مهارت‌های تدریس و روانشناسی در آموزش قرآن، آشنایی با شیوه‌نامه‌ی، اجرایی برنامه آموزش قرآن کریم بود که با استقبال خوب مربیان اجرا شد.

وی هدف از تشکیل این کارگاه را، ارتقای دانش مدیران و مربیان مؤسسه‌ها و خانه‌های قرآن شهری و روستایی این دو شهرستان  دانست.

رئیس اداره امور قرآنی گفت: این کارگاه ها با حضور صادق حیدری، قاری قرآن و از مدرسین تکنیک های نوین آموزش قرآن کریم و یکی از شاگردان استاد شاه ‌میوه برگزار شد.

تقی پور تصریح کرد: به منظور بهرگیری از نتایج این کارگاه ها و ارتقاء سطح  کیفی این دوره در شهرستان های دیگر این دوره ها مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه آموزش تخصصی قرآن و برگزاری دوره‌های تربیت کادر متخصص قرآنی یکی از اولویت‌های فعالیت‌های قرآنی در سال ۹۸  اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان است، بیان کرد: به روز رسانی و ارتقاء دانش مربیان قرآن همواره اهمیت و جایگاه ویژه ای در فعالیت های قرآنی دارد.

تقی پور، اجرای این دست طرح‌ها و نحوه چگونگی استفاده از وسایل کمک آموزشی در امر یادگیری را در نحوه جذب مخاطبان بسیار موثر دانست.

ارسال نظرات