حمشتی گفت: همانطور که در دوران هشت سال دفاع مقدس، با ایستادگی و مقاومت شهدا و رزمندگان، به پیروزی رسیدیم، در نهایت در جنگ اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد.
کد خبر: ۹۲۰۴۱۲۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰

ولی حشمتی برادر شهید حیدر حشمتی در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه امریکا در تلاش برای کم رنگ کردن ارزش های دینی و انقلابی در کشورمان است، گفت: در طول 40 سال گذشته امریکا از هر  فرصتی برای کم رنگ کردن فرهنگ اصیل و انقلابی کشورمان استفاده کرده است و در تلاش بوده تا جوانان کشورمان را از خط اصلی انقلاب اسلامی جدا کند و فرهنگ غرب را در میان آنان ترویج دهد و در این شرایط، تفکر بسیج و فرهنگ دفاع مقدس می تواند بیمه کننده جوانان امروزی باشد.

وی تاکید کرد: امریکا باید بداند که ایران اسلامی هرگز سر تعظیم در برابر آنان  فرود نخواهد آورد و همانطور که در دوران هشت سال دفاع مقدس، با ایستادگی و مقاومت شهدا و رزمندگان، به پیروزی رسیدیم، در نهایت در جنگ اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد.

حشمتی افزود: شهدا مسئولیت پذیر بودن و نسبت به اسلام و دین اسلام ادای دین داشتند و خالصانه در راه آرمان های انقلاب جان خود را تقدیم این نظام کردند و همواره کار آنها برای رضای خدا بود و هیچ وقت از خدمت به مردم خسته نمی شدند.

این برادر شهید در ادامه با بیان اینکه شهدا مظهر راه حق و صحیح هستند و به وسیله توسل به آنها می توانیم به اوج رسیده و باید بدانیم که گرامیداشت یادوخاطر آنان کمتر از شهادت نیست،گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد درخشش بسیجیان غیور و دریا دل بودیم که با قدم گذاشتن در جبهه های حق علیه باطل، نگذاشتند که یک وجب از خاک کشورمان در تجاوز دشمن باقی بماند و در این راه، بسیاری از این عزیزان، به شهادت رسیدند و نسل امروز باید بدانند می توانند همانند شهید حججی بوده و اجازه نگاه چپ دشمن به اسلام و ملت های اسلامی ندهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن امروز برای انحراف نسل جوان و انقلابی ما دست به تهاجم فرهنگی زده است که برگزاری این یادواره می‌تواند مانع از به ثمر رسیدن اهداف آنان باشد. ر مجلسی که به یاد و نام شهدا برگزار شود سراسر نور و برکت است و ما بایستی چشم دل خود را روشن کنیم تا بتوانیم جز رهروان شهدا قرار گیریم.

 

 

 

 

ارسال نظرات