امام جمعه شهرستان نسیم شهر در گفت و گو با «بسیج»:
حجت الاسلام محسن زاده گفت: وضع تحریم های بین المللی یک اقدام ضدمردمی است که از سوی استکبار جهانی طرح ریزی شده است و می طلبد که مسئولان کشورمان برای مقابله با چنین اقدماتی، برنامه ریزی منسجمی داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۰۴۱۲۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹

حجت الاسلام احمد محسن زاده امام جمعه شهرستان نسیم شهر در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره با اینکه مردم در حماسه 9 دی ماه امسال هم نشان دادند که ادامه دهنده راه شهدا و حامی ولایت فقیه هستند، اظهار داشت: حماسه 9 دی ماه حماسه ای ماندگار در جهت بصیرت افزایی و ولایتمداری است و امسال هم مردم کشورمان نشان دادند که فشارهای اقتصادی و تحریم های بین المللی ظالمانه هرگز باعث نمی شود که آنان نسبت به مبانی و ارزش های انقلاب اسلامی بی اهمیت باشند.
وی ادامه داد: دشمن از هر فرصتی در جهت ضربه زدن به پیکره انقلاب اسلامی استفاده می کند و وضع تحریم های بین المللی که یک اقدام ضدمردمی است نیز از سوی استکبار جهانی طرح ریزی شده است و می طلبد که مسئولان کشورمان برای مقابله با چنین اقدماتی، برنامه ریزی رونق اقتصادی در کشور داشته باشند.
حجت الاسلام محسن زاده افزود: امروزه بسیج در تمام عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، اجتماعی و ... حرفی برای گفتن دارد و تمام اهدافش در راستای انقلاب اسلامی و خدمت به مردم ایران اسلامی است و باید گفت که هر جا که نیاز بوده است، خواهران و برادران بسیجی در میدان حضور داشته اند و از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع نموده اند و در خدمت گذاری به مردم از هیچ کمکی دریغ نکرده اند و می توانیم کارنامه بسیج را در طول این چنددهه، کارنامه ای درخشان بدانیم، چرا که هویت بسیج مردمی است و این گروه مردمی تلاش کرده که همیشه از ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، حمایت نماید.
امام جمعه شهرستان نسیم شهر خاطر نشان کرد: تمام فعالیت‌های بسیج بر پایه استکبار ستیزی و مبارزه با آمریکا است. محدود کردن سپاه و بسیج به نهاد نظامی نیز یک توطئه است چرا که رسالت این نهادهای انقلابی، پاسداری از انقلاب است که پاسداری از انقلاب در همه حوزه‌های سیاسی، نظامی، فرهنگی، اقتصادی و غیره ضروری است و برخی از داخلی‌ها دانسته یا نادانسته مجری خواسته دشمن هستند؛ دشمن امروز جرات حمله نظامی ندارد و می‌خواهد با نفوذ،فتنه و توطئه انقلاب را سرنگون کند که یقینا سپاه و بسیج در مقابل نفوذ دشمن، ایستادگی خواهد کرد.

ارسال نظرات