خبرهای داغ:

نفوذ تفکر جمهوری اسلامی ایران به دنیا از برکات خون شهدا است+عکس

نماینده، ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت: نفوذ تفکر جمهوری اسلامی ایران به دنیا از برکات خون شهدا است
کد خبر: ۹۲۰۴۲۰۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رضا تقوی در یادواره شهدای کارمند و فرهنگی استان سمنان که در سالن شهید مطهری برگزار شد، اظهار داشت: شهدا به ما آموختند که باید در برابر مستکبران عالم ایستادگی کنیم و امروز مستکبر بزرگ دنیا آمریکاست و این درسی بود که حضرت زینب (س) در واقعه کربلا و پس‌ازآن به همه ما آموختند.
وی با اشاره به اینکه امروز باید در مسیر شهدا حرکت کرده و از فرصت‌های موجود در کشور استفاده کنیم افزود: شهدا این صحنه را برای ما ایجاد کرده‌اند و این فرصت‌ها را برایمان به وجود آورده‌اند.
نماینده، ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه برخی‌ها فرصت‌شناس‌اند و از فرصت‌ها به‌خوبی استفاده می‌کنند تصریح کرد: شهدا در رأس همه فرصت شناسان هستند و از فرصت‌ها به‌خوبی استفاده کردند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی با اشاره به اینکه برخی‌ها در جامعه فرصت ساز هستند و نه‌تن‌ها خودشان از فرصت‌ها خوب استفاده می‌کنند؛ بلکه برای دیگران نیز فرصت ایجاد می‌کنند تا اوج بگیرند.
وی شهدا را شهدا مصداق اَتَم و اکبر فرصت سازان عنوان کرد که برای یک ملت فرصت ایجاد کرده‌اند خاطرنشان کرد: همه این کشور و افتخارآفرینی‌ها و قدرت و عزتی که در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد؛ از برکت خون شهدا است
نماینده، ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به نفوذی فکری تفکر انقلاب اسلامی در عراق، سوریه، لبنان و یمن و دیگر کشور‌های منطقه و دنیا تصریح کرد: همه این نفوذ جمهوری اسلامی ایران در جوامع دنیا به برکت خون شهدا است. البته دشمنان به دنبال حذف نفوذ ایران در منطقه و دنیا هستند و اصرار دارند که نفوذ کشورمان را کاهش دهند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی با بیان اینکه همه پیشرفت‌ها و توسعه‌های امروز کشورمان در بستر فرصت‌هایی است که شهدا برای ما ایجاد کرده‌اند یادآور شد: البته برخی‌ها نیز فرصت سوز بوده و فرصت‌ها را می‌سوزانند. این افراد نه‌تن‌ها فرصت شناس نیستند و نمی‌توانند از فرصت‌هایی که دیگران برای آنان ایجاد کرده‌اند؛ استفاده کنند و فرصت‌ها را می‌سوزاند؛ بلکه برای مردم نیز فرصت ساز نیستند و این خیلی غمناک است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار