خنده های خاکی؛

برای نخستین بار «جشنواره شهدا» به جای یادواره شهدا در پرند برگزار شد

خبرگزاری بسیج: اولین جشنواره کشوری شهدا با حضور سردار علی بلالی، مشاور عالی فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسدارن، اصغر نقی زاده، بازیگر سینما و‌تلویزیون و مسئولان نظامی و‌انتظامی، در مسجد باب الحواج شهر پرند، برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۴۲۳۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ؛ شامگاه امشب نخستین جشنواره کشوری شهدا با حضور سردار علی بلالی، مشاور عالی فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسدارن، اصغر نقی زاده، بازیگر سینما و‌تلویزیون و مسئولان نظامی و‌انتظامی، در مسجد باب الحواج  در شهر پرند، برگزار شد.

این برای اولین بار در کشور است که جشنواره شهدا، جای یادواره شهدا را در مراسم و همایش ها می گیرد تا نسل جدید و حتی کسانی که در زمان جنگ، اطلاعی از وضعیت و شرایط زندگی رزمندگان در جبهه ها نداشتند، بدانند که در جبهه ها با وجود سختی ها، خشونت ها، انفجار و ‌تلخی و...، طنز و شوخی جشن های مختلف هم در سنگر ها، عملیات ها و در زندگی روزمره رزمندگان در جبهه ها و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس جاری بود.

در ابتدای این مراسم،سردار علی بلالی به تشریح روایت هایی از دوران دفاع مقدس و سختی های آن دوران اشاره کرد؛ در ادامه  ،اصغر نقی زاده بازیگر سینما و‌تلویزیون ،به بیان خاطرات دفاع مقدس با موضوع شوخی و طنز در جبهه پرداخت.

در پایان این مراسم نیز از خانواده های شهدای مدافع حرم، تجلیل و ‌قدردانی شد.

 

ارسال نظرات