امروز آمریکا با این جنایتش دست خود را برای آینده سازان رو کرد و ما نیروهای انقلابی با گامهای محکم و استوارتر پا جای سردار شهیدمان می گذاریم و چون او مالک اشترهایی برای حفظ انقلاب وحامی رهبری خواهیم شد.
کد خبر: ۹۲۰۴۲۵۱
|
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج، 
سردار حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت و جنگ میان اسلام و کفر به آرزوی دیرینه اش دست یافت و جاودانه شد.

این سرباز رشید سپاه اسلام در سال‌های انقلاب اسلامی با عشق ولایت و روحیه ایثار، مقاومت، شهادت طلبی وارد عرصه کارزار و جبهه مقابله با دشمنان استکباری و صهیونیستی شد و امروز به آن هدف متعالی خود رسید.

حاج قاسم در سینه اش عشق به امام حسین (ع) و اهل بیت موج می‌زد، عشقی که سر از پا نمی‌شناخت و همین ارادت خالصانه و عشق او را به وادی مبارزه با دشمن کشاند.

در ۸ سال دفاع مقدس حضوری جانانه داشت و در کنار فرماندهان رشیدی، چون میرحسینی‌ها و در مکتب اسلام و انقلاب رشد و تربیت یافت و پس از سال‌ها خدمت مخلصانه سربازی ولایت در جبهه حق بر علیه باطل جاودانه شد.

سردار سلیمانی با ویژگی مردم داری و مردم یاری و ارتباط بر قرار کردن صمیمانه با اقشار مختلف سهم بسزایی در جذب و هدایت نیرو‌های انقلاب و رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و مقابله با تهدیدات دشمنان در داخل و خارج از کشور و نابودی داعش داشت.

این شهید والا مقام به عنوان الگو و اسوه در کنار سایر رزمندگان اسلام و از جمله رزمندگان سیستانی و بلوچ توانست برای کشور افتخار و عزت به دست بیاورد.

شهیدان و همرزمانی مانند حاج قاسم میرحسینی، محسن خزایی و ... در کنار حاج قاسم سلیمانی با شایستگی از مرز‌های میهن و ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی دفاع کردند که نامشان جاودانه و ماندگار و در قلب مردم عزیز ایران و مردم سیستان و بلوچستان جای دارند.

سردار سلیمانی در راه حفظ ارزش‌های انقلاب قدم به قدم در صحنه‌های نبرد با دشمن گام برداشت و دشمنان را یکی پس از دیگری سرنگون می‌کرد و اقتدار ایران را می‌افزود.

دشمنان اسلام و کشور که مغلوب قدرت بی مثل سردار شده بودند برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به اقدامی جنایتکارانه زدند و سردار نام آشنای دیرینه هشت سال دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند.

امروز نسل جوان انقلابی با انتقام خون سردار سرافراز نیروی قدس سپاه و یادگار ماندگار دفاع مقدس آزادی فلسطین و دیگر سرزمین‌های اسلامی را به ارمغان خواهند آورد.

دنیا بداند با شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام انسجام و وحدت در ملت‌های مسلمان منسجم‌تر می‌شود، زیرا امت اسلامی و قدرشناس با تمام وجود قدر این شهید را می‌دانند و بر ادامه راه شهیدان تاکید دارند.

سران جنایتکار آمریکایی و صهیونیستی بدانند سردار سلیمانی شاگردانی را تربیت کرده که در آن‌ها عشق به ولایت موج می‌زند.

آمریکا بداند مردم ایران و مسلمانان و ملت‌های آزاده دنیا با برخورداری از ویژگی ایثار و مقاومت و روحیه جهاد و شهادت از ارزش‌های والای خود صیانت می‌کنند و همه آن‌ها سردار سلیمانی اند و جانانه با دشمنان قسم خورده به مقابله می‌پردازند.
 
یاداشت روز /عطیه سادات میری
ارسال نظرات