در گفتگو با بسیج عنوان شد:

خون شهید سلیمانی نظام اسلامی و جبهه مقاومت را استوارتر می کند

حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان گفت: خون پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شجاع نیروی قدس سپاه، نظام اسلامی و جبهه مقاومت را استوارتر می کند.
کد خبر: ۹۲۰۴۲۹۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: خون پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شجاع نیروی قدس سپاه،  نظام اسلامی و جبهه مقاومت را استوارتر می کند.

وی، افزود: ضایعه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، مالک اشتر علی و یار دیرین رهبری که میدان های مبارزه با شیاطین و اشرار،  صحنه های فراموش نشدنی از مجاهدت های مخلصانه و شجاعانه اوست؛ دل های ملت ایران را آکنده از غم و اندوهی جانگداز کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: خون پاک حاج قاسم سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و نظام سلطه و شهادت این بزرگ مرد عاشورائی، جنایتی هولناک و تأسف برانگیز از سوی رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا است.

وی افزود: ملت بیدار و قهرمان ایران شهادت چهره‌ی بین‌المللی مقاومت را بی پاسخ نخواهند گذاشت و جهادگران خط سرخ مقاومت برای گرفتن انتقام سخت از تروریستها به خاطر ریختن خون سردار فداکار و عزیزمان جامه رزم را محکم تر می بندند؛  یقین می دانم خون شهید سلیمانی استواری نظام اسلامی و جبهه مقاومت را بیشتر و مجاهدان با صلابت انقلاب اسلامی را برای گرفتن انتقام خون ایشان مصمم‌تر می کند.

فتاحیان در پایان این ضایعه را به ملت بزرگ و مقتدر ایران، محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی، خانواده محترم شهدا و ایثارگران، نیروهای مسلح و رزمندگان محور مقاومت، سپاه مقتدر و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت گفت و شادی روح آن شهید والامقام و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان ایشان را از خداوند متعال مسئلت کرد.

ارسال نظرات