پس لرزه های زلزله بغداد به شدت ویرانگر خواهد بود!

ما نه صبر ایوب را داریم و نه عمر نوح؛ پاسخ دندان شکن به آمریکا هرچه سریع تر!!!

خبرگزاری بسیج: خبر شهادت سردار دل ها، زلزله 10 ریشتری بود که جهان را به لرزه درآورد؛ اما واکنش خودجوش و ابراز انزجار قاطع مردم و مسئولان کشور با هر جناح و حزبی به این حادثه، پس لرزه های این زلزله سیاسی را به شدت ویرانگر خواهد کرد.
کد خبر: ۹۲۰۴۶۱۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲

طلوع خورشید جمعه سیزدهم دی ماه 98 غمگین ترین جمعه تاریخ کشور و غروب شادی های زودگذر آمریکا بود؛ چرا که همه ایرانیان با غیرت و با تعصب، یک صدا مرگ بر آمریکا و اسرائیل را فریاد زدند و خواهان گرفتن انتقام سخت از عاملان این حادثه تروریستی ماجراجویانه و احمقانه بودند.

... از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون ایرانیان شاهد جنایت های بیشماری از سوی آمریکا، همفکران، هم دستان و هم پیمانان آنها بوده است که فهرست آنها یک کتاب می شود...؛ از کودتای 28 مرداد گرفته تا تجاوز نظامی که منجر به شکست آنها در صحرای طبس شد، از کودتای نوژه گرفته تا جنگ هشت ساله عراق با حمایت تسلیحاتی، اطلاعاتی کامل آمریکا به صدام، در مورد آرایش نظامی نیروهای ایران، تشویق متحدان خود در اروپا و منطقه به اعطای کمک مالی به عراق، تحریم ایران و جلوگیری از دستیابی آن به تسلیحات و تجهیزات مدرن، تأمین سلاح‏هاى شیمیایى برای عراق علیه ایران؛ از حمله مستقیم به کشتى‏ها و سکوهاى نفتى ایران گرفته تا،‏ حمله به هواپیمای مسافربری در تیرماه سال 67، از حمایت  منافقین و ترور شخصیت های علمی و هسته ای ایران گرفته تا هجمه های فرهنگی و جنگ تمام عیار اقتصادی علیه مردم ایران که هزینه های سنگینی را بر ملت ایران تحمیل کرده است. اما این خودسری و جنایت آشکار جمعه سیاه آمریکا در نقض حاکمیت دولت عراق و به شهادت رساندن یک مقام رسمی و جانشین فرمانده حشد الشعبی عراق و همراهان آنها و نیز سردار حاج قاسم سلیمانی که به دعوت رسمی دولت عراق صورت گرفت، دیگر اگر بی پاسخ بماند نادان خیال باطل می کند.

... به خاطر دارم که در دوران دفاع مقدس در طول دو سال خدمت در مناطق عملیاتی به خاطر مشکلات تسلیحاتی و کمبود تجهیزات نظامی و نگرانی به خاطر محدودیت مهمات، بیش از چهار بار خواب دیدم که هنگام عملیات فشنگ در اسلحه ام گیر کرده و یا اسلحه ام به یک چوب دستی تبدیل شده است؛ اما ایران امروز؛ ایران چهل سال پیش نیست و کشور ما به یک ابر قدرت منطقه ای و جهانی تبدیل شده است. امروز سردار سلیمانی دیگر یک فرد نیست، بلکه یک جهان است و خبر شهادت او مثل یک بمب خبری در صدر اخبار جهان قرار گرفت.

با شهادت سردار محبوب دل ها؛ امروز مردم ایران دیگر نگران یارانه معیشتی، گرانی کالاها، مشکل سهمیه سوخت و غیره نبودند، بلکه فریاد یکصدا: انتقام سخت از مسببان این جنایت، دغدغه و خواست  قاطبه مردم بود. هرچند اینستاگرام در اقدامی ذلیلانه و مذبوحانه اقدام به حذف مطالب و تصاویر با هشتک سردار سلیمانی کرد؛ اما چهار ترند جهانی پس از اقدام تروریستی آمریکا و شهادت سردار قاسم سلیمانی به این موضوع اختصاص یافته بود.

امروز از مسئولان دیپلماسی و نظامی کشور می خواهیم، تا جوهر امضاء دستور حمله مقامات آمریکایی به سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان خشک نشده و تا زمانی که خون این شهدا در رگ های مردم جوشش پیدا کرده و بر زمین سرد بغداد خشک نشده است؛ انتقام این داغ بر دل نشسته را بگیرند چرا که ما دیگر نه صبر ایوب را داریم و نه عمر نوح؛ حتی یک ثانیه مانده به پایان عمر خود، منتظر گرفتن انتقام سختی همچون ابابیل از قاتلان پاره تن امت اسلام هستیم.

علی اشرف خانلری

 

ارسال نظرات