فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص):
فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) گفت: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از تکالیفی است که بر عهده تک تک آحاد ملت ایران است.
کد خبر: ۹۲۰۴۸۵۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سرهنگ پاسدار سید علی بنایی فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) در جمع پاسداران و بسیجیان در صبحگاه مشترک لشکر ضمن گرامیداشت حماسه نهم دیماه خاطرنشان کرد: 9 دی در حقیقت نتیجه بصیرت و شناخت مردم از دشمن بود که فهمیدند ماهیت فتنه اتحاد دشمن خارجی و نفاق داخلی در مقابل باورهای اصیل و مقدسات آنهاست، عزت مردم ایران اسلامی اجازه هیچ گونه مداخله گری خارجی را نمی دهد و همیشه  مردم شهید پرور کشورمان  پاسخ قاطعی داده اند چه در سال 88 و چه در دیماه 96 و چه آبان 98 باشد.

فرمانده لشکر27 ادامه داد: البته حفظ نظام از اوجب واجبات است و حفظ ارزشها و مقدسات هزینه می خواهد، اصل نظام اسلامی دستاورد خون شهدای این مرز و بوم است و حفظ آن به معنای حفظ هزینه های مادی و معنوی ست که در این راه پرداخته شده است.

سید علی بنایی تاکید کرد: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از تکالیفی است که بر عهده تک تک آحاد ملت ایران است چه مسئولین و چه مردم و این تکلیف را با تبعیت از ولایت،  جامعه عمل می پوشانند، ولایت محوری و ولایت داری ریشه در اعتقادات و باورهای مذهبی مردم دارد، تضمین سلامت و حیات کشورمان در همین است.

ارسال نظرات