همرزم سردار سپهبد شهید سلیمانی گفت: ایمان به خدا، صداقت، صفای باطن، مسئولیت پذیری، شجاعت و بصیرت از مهمترین ویژگی‌های سردار سلیمانی است که عاشقانه و عارفانه مزد جهادش را گرفت.
کد خبر: ۹۲۰۵۰۳۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
مراسم گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در یاسوج برگزار شد.

همرزم شهید سلیمانی و از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این آئین گفت: جوشش شور انقلابی مردم در گروه‌های سنی مختلف در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیانگر شخصیت متعالی این فرمانده خالص و پرابهت است.

سردار عوض شهابی‌فر افزود: آنچه سردار سلیمانی را به سرداری بزرگ و جهانی تبدیل کرد ایمان، خداجویی، خداخواهی، ولایتمداری و اخلاص او در عمل بود.

وی ادامه داد: شهید سردار سپبهد حاج قاسم سلیمانی از دنیا خود را بریده و اندیشه‌اش جهاد، خدمت و فداکاری بود.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: فداکاری و شجاعت با مدیریت شهید سلیمانی باعث شد دنیا ایشان را به عنوان فرمانده‌ای تأثیرگذار، نافذ و جهانی بشناسند.

در این آئین مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت: امنیت و سرافرازی ایران اسلامی حاصل مجاهدت‌های رزمندگانی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی است.

هادی زارع‌پور افزود: ایمان به خدا، صداقت، صفای باطن، مسئولیت پذیری، شجاعت و بصیرت از مهم‌ترین ویژگی‌های سردار سلیمانی است که عاشقانه و عارفانه مزد جهادش را گرفت.

وی ادامه داد: آسمانی شدن سردار دل‌ها قلب همه امت اسلامی را جریحه دار کرد، اما ادامه راه سلیمانی با وجود فرزندان مکتب عاشورا پر رهرو است.
ارسال نظرات