خبرهای داغ:
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

جنگ نرم در حوزه فرهنگی و کار روی افکار عمومی است

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: جنگ نرم در حوزه فرهنگی با کار روی افکار عمومی و تاکتیک‌های خود آغاز شد و هرچه جلوتر آمدیم کار تخصصی‌تر و محورهای آن عوض شد.
کد خبر: ۹۲۰۵۰۸۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

جنگ نرم در حوزه فرهنگی و کار روی افکار عمومی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین ربیعی در جمع فرماندهان گردان سایبری سپاه ناحیه همدان در دانشگاه امام حسین(ع) اظهار داشت: جنگ نرم در حوزه فرهنگی با کار روی افکار عمومی و تاکتیک‌های خود آغاز شد و هرچه جلوتر آمدیم کار تخصصی‌تر و محورهای آن عوض شد.

 وی گفت: جنگ روایت‌ها شکل گرفت، در کتاب جنگ‌های شبکه‌ای در خصوص قیام سیدالشهدا(ع) در اندیشکده رند آمریکا منتشر شده است، بعد از اینکه امام حسین(ع) شهید می‌شود مدیریت جنگ زنانه اداره می‌شود اینجا زینب کبری(س) علمدار این روایت می‌شود و روایت اهل بیت(ع) توسط زینب(س) بیان می‌شود.

ربیعی ابراز داشت: این روایت در برابر دستگاه تبلیغاتی و همه جانبه آن زمان اداره می‌شود که بسیار قوی عمل کرد، در حوزه عملیات روانی زینب کبری (س) در جنگ روایت‌ها برنده است.

وی با بیان اینکه این جنگی که ما در آن به سر می‌بریم جنگ روایت‌ها است، بیان کرد: در آبان ماه سال جاری ما جنگ تمام عیار در بستر فضای مجازی علیه گران شدن بنزین داشتیم، دشمن دقیق روی این زخم حرکت کرد و این زخم ایجاد شد و مردم به میدان آمدند، عناصر فتنه ورود پیدا کردند و تعدادی کشته اتفاق افتاد یا اراذل و اوباش یا مردم یا آدم‌های بی گناه که اصلا در این جریان نبودند، کشته شدند.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه موج رسانه‌ای برای چهلم کشته‌های آبان ماه شروع شد، ابراز داشت: پنحم دی ماه را مبنا گذاشتند در جنگ روایت‌ها که اتفاق افتاد، طبیعتاً جبهه انقلاب نمی‌توانست ساکت باشد و ورود پیدا کردند بنابراین پنجم دی ماه برگ برنده و پیروزی بسیار بزرگ در حوزه امنیتی و فضای مجازی و رسانه‌ها اتفاق افتاد.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری در آبان ماه ۹۵ با فعالین فرهنگی، بیان کرد: در این فضا ورود هوشمندانه خوب است یعنی برنامه داشته باشیم که می‌خواهیم چکار کنیم.

ربیعی عنوان کرد: در حوزه فضای مجازی که نصب العین کلام رهبری است باید ورود هوشمندانه داشته و از افراد دارای بنیه استفاده کنیم که بنیه معرفتی در مواجهه با شبهات داشته باشد و فرد جا نزند و دیگر اینکه  کار تشکیلاتی بسیار مهم است و حوزه اثر آن بسیار اهمیت دارد و ما باید محاصره تبلیغاتی را بشکنیم و کار جهادی انجام دهیم.

وی گفت: ما باید در حوزه تولید محتوا فضای مجازی را تسخیر کنیم که دشمن فرصتی برای برگشت نداشته باشد ما در این حوزه از دشمن عقب نیستیم.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: شاهکار حرکت نیروهای انقلابی هشتک «حب الحسین یجمعنا» بود که محاصره کامل اطلاعاتی اتفاق افتاد و روز اربعین با همکاری ۱۱  کشور «حب الحسین» برند اول توییتر شد و این گوشه کوچکی از ظرفیت و توان انقلابیون بود.

وی افزود: باید در زمین دشمن حضور پرنگ داشته باشیم و قطعا پیروز هستیم و باید حواسمان باشد که مغرور نشویم مانند فتح خرمشهرکه خدا به ما کمک داد تا در این فضا پیروز شویم.

ربیعی با بیان اینکه همه باهم در این فضا نقش آفرینی موثر داشته باشیم، خاطرنشان کرد: جهاد ما در این فضا کمتر از هشت دفاع مقدس نخواهد بود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار