اطلاعیــــه جامعه اسلامی کارگران برای مراسم تشییع پیکر پاک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی منتشر شد:

دعوت برای خلق حماسه ای دیگر

جامعه اسلامی کارگران اطلاعیه ای به جهت حضور هر چه با شکوه تر در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صادر کرده است .
کد خبر: ۹۲۰۵۳۸۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، جامعه اسلامی کارگران اطلاعیه ای به جهت حضور هر چه با شکوه تر در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صادر کرده است .

متن اطلاعیه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

دعوت از مردم شریف ایران به خصوص خانواده بزرگ جامعه اسلامی کارگران در مراسم تشییع پیکر شهید سردار، سرلشگر، سپهبد حاج قاسم سلیمانی

 

انالله و انا الیه راجعون

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ

شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی تبریک و  تسلیت باد.

آمریکای جنایتکار در طلوع صبح جمعه مورخ ۹۸/۱۰/۱۳ ؛  ملت متدین و خداجوی ایران اسلامی و پاسداران انقلاب اسلامی  را با حمله ناجوانمردانه خود و شهادت سردار بزرگ اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش؛  سوگوار کرد و ملت ما کسی را از دست داد که سالهای متمادی را در جنگ و دفاع از ارزش ها گذارند و در عراق،  سوریه و لبنان با دشمنان اسلام و داعش خون آشام مبارزه و آنها را نابود کرد. امروز همه آزادگان و مظلومان جهان از شهادت آن بزرگ مرد؛ غمگین شدند .

 کسی که نیروهای بسیج مردمی عراق، سوریه، یمن، لبنان، افغانستان و پاکستان؛  او را فرمانده خود می دانستند.

این شخصیت کم نظیر برای ملت های مظلوم جهان خیلی مفید و ارزشمند بود و روح پاکش را؛ دیگر  شهیدان به آغوش گرفتند

این مسئله بقدری عظیم است که رهبر فرزانه انقلاب  خودشان 3 روز عزای عمومی اعلام کردند زیرا سردار سلیمانی یک شخصیت جهانی بود ولی افسوس که  دیگر در میان ما نیست ،انشاالله همه ما با حضور پرشور خود در مراسم های تشییع پیکر سردار سلیمانی و همراهان باوفایش؛ دینمان را نسبت به مقام شامخ شهدای عزیز ادا کنیم.

دبیر کل جامعه اسلامی کارگران ضمن ابراز همدردی با آحاد مردم عزادار، از کلیه اعضاء جامعه اسلامی کارگران و عزاداران جهت شرکت در تشییع پیکر سپهبد سلیمانی و همراهان باوفایش در تهران و برگزاری مراسم وداع با پیکر سردار سلیمانی ساعت ۷/۳۰ شب در مصلی تهران و همچنین در مراسم تشییع جنازه و نماز بر پیکر مطهر این شهید از ساعت ۸ صبح دو شنبه در دانشگاه تهران ،دعوت بعمل می آورد.

وعده گاه دیدار  خانواده بزرگ جامعه اسلامی کارگران، میدان انقلاب، نبش خیابان قدس

زمان: ۷:۱۵ صبح

روابط عمومی جامعه اسلامی کارگران

انتهای پیام/

ارسال نظرات