فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم:

ترور سرلشکر سلیمانی نتیجه اسلام هراسی دشمنان است / حاج قاسم فرهنگ مقاومت را در دنیا نهادینه ساخت

به پاس ارج نهادن به مقام والای شهدا مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سرلشکر سلیمانی در خاتم برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۵۳۹۰
|
۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی مراسمی با حضور پرشور مردم ولایت مدار شهر هرات در حسینیه صاحب الزمان این شهر برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نام و یاد سرلشکر سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.
سرهنگ دوم پاسدار عباس باقری در ادامه با بیان اینکه شهدا با ایثار جان خود روحیه ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه خواهند داشت گفت:: امروز ما یک چهره برتر بین المللی را که متعلق به مظلومان و آزادیخواهان جهان است را ازدست دادیم چهره‌ای که متعلق به اسلام و شیعه است و با خون و شهادت خود آمادگی دفاع از اسلام و مبارزه با کفر را نشان داد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: شهادت سرلشکر سلیمانی مظلومیت این انقلاب و طاغوت بودن استکبار را به دنیا نشان داد، هدف سرلشکر سلیمانی حفظ اتحاد و وحدت بین قومیت‌ها، ملت‌ها و مذاهب دنیا بود و دشمن به دنبال بر هم زدن این مهم.
فرمانده سپاه خاتم در ادامه با اشاره به حملات آمریکا به پایگاه‌های حشدالشعبی در عراق و هدف قرار دادن مرجعیت کشور عراق، به دنبال ایجاد تفرقه و از بین بردن وحدت بین ملت ایران و عراق و ایجاد تفرقه در دنیای اسلام است که نتیجه آن اسلام هراسی دشمنان به ترور سرلشکر رشید اسلام ختم شد.
عباس باقری در ادامه با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی فرهنگ مقاومت را در دنیا به عنوان یک مکتب نهادینه کرد گفت:: خون حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت را پایدارتر کرد و نیرو‌های مسلح ایران پاسخی دندان شکن به این جنایات خواهد داد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات