خبرهای داغ:

اقدام نابخردانه آمریکا نشانه نهایت زبونی نظام سلطه

در بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود تاکید شد: مطمئنا این اقدام نابخردانه آمریکا نشانه نهایت زبونی نظام سلطه بوده و معادلات منطقه را بر علیه آمریکا و ایادی او بر هم خواهد زد و تمام منافع آنان را در خاورمیانه به خطر خواهد انداخت.
کد خبر: ۹۲۰۵۶۴۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شاهرود در پی شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ. فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن ینتَظِرُ ۖ. وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
هنگامی که آخر الزمان فرا رسد شهادت خوبان امت مرا گلچین خواهد کرد. (پیامبر اعظم ص)
شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگ مرد اسلام، مجاهدی نستوه که در حفظ اعتلای پرچم اسلام ناب محمدی و دفاع از حریم عصمت و طهارت دست از پا نمی‌شناخت و عمر با برکت خویش را در راه مبارزه با زیاده خواهان، دشمنان انسانیت، تروریسم دولتی و گروه‌های تکفیری صرف نموده است، تا حدی که حقد و کینه این سردار بزرگ در دل سیاه ائمة الکفر ریشه دواند و ترس و وحشت از این مجاهد بزرگ، خواب از چشمان دشمنان اسلام ربوده بود
از این روی دست به ترور ناجوانمردانه مردی از مردان مرد زدند تا به خیال خام خویش نور خدا را خاموش کنند غافل از آنکه خداوند متعال وعده داده است، نور خویش را کامل خواهد کرد و با هر قطره از خون او حاج قاسم‌های دیگری خواهد رویید که، چون تیر غیبی، قلب دشمنان خدا را نشانه خواهد رفت و انتقام سختی از بزدلان آمریکایی خواهد ستاند. مطمئنا این اقدام نابخردانه آمریکا نشانه نهایت زبونی نظام سلطه بوده و معادلات منطقه را بر علیه آمریکا و ایادی او بر هم خواهد زد و تمام منافع آنان را در خاورمیانه به خطر خواهد انداخت.
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه صنعتی شاهرود، شهادت سردار سرافراز بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و همسنگر او ابو مهدی المهندس را به ساحت قدسی حضرت بقیة الله الاعظم، فرماندهی کل قوا حضرت آیة الله خامنه‌ای و همه مظلومان عالم بویژه ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده واز درگاه خداوند متعال برای ارواح عرشی این شهیدان والامقام علو درجات و برای همه علاقمندان آنان به ویژه خانواده معزز این شهدا اجر جلیل و صبر جمیل مسئلت داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار