خبرهای داغ:
معاون عملیات بسیج مستضعفین:

امروز هر ایرانی یک عضو از جبهه مقاومت است

معاون عملیات بسیج مستضعفین کشور گفت: امروز هر ایرانی یک عضو از جبهه مقاومت است و جبهه مقاومت مدعی انتقام خون حاج قاسم سلیمانی از نظر تاکتیکی و راهبردی است.
کد خبر: ۹۲۰۶۰۸۳
|
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

امروز هر ایرانی یک عضو از جبهه مقاومت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار سالار آبنوش در آیین بزرگداشت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در مسجد جامع شهر ملایر اظهار داشت: صاحب‌نظران و کسانی که این حضور بی‌نظیر مردمی را رصد می‌کردند، متوجه شدند که آمریکا چه خطای استراتژیک انجام داده و تمامی آن به نفع جبهه مقاومت است.

وی افزود: به شدت به حاج قاسم‌هایی نیاز داریم که ما را حمایت کنند تا در غبار فتنه‌ها راه را گم نکنیم.

معاون عملیات بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه نسخه‌ای که دشمن برای ما پیچیده بود، نسخه فشار حداکثری بود، گفت: دشمن با هماهنگ کردن لبه بیرونی قیچی و لبه دورنی آن فشار حداکثری بر ما وارد کرد و به خیال خام خود گمان می‌کرد انفجاری از دورن رخ داده و در کشور دو دستگی و دو قطبی ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: پیروزی ملت ایران به واسطه بصیرت و تبعیت از ولایت است.

سردار آبنوش با بیان اینکه ملت ایران با تحمل سختی‌ها دشمن را دچار استیصال کردند، ادامه داد: هم اکنون ستون فقرات دشمن به تمام معنا شکسته است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن که افقش را تاریک می‌بیند و هیمنه و اقتدارش هر روز در حال ذوب شدن است، به این سادگی دست از سر ملت ایران و شیعیان بر نمی‌دارد.

معاون عملیات بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه گام بعدی دشمن فتنه آبان بود و ظرف چند ساعت تمام باطن خود را بیرون ریخت، گفت: چون توطئه دشمن در سال 98 به نتیجه نرسید، گمان نمی‌رفت دست به انتقامی بزند که در تاریخ دیپلماسی جهان سابقه نداشته باشد.

وی افزود: دشمنان به خیال خودشان پالس‌هایی از تیغه داخلی برای آنها فرستاده می‌شد که مردم ایران خسته شده‌اند و توان ندارند و باید اقدامی کنند که جمهوری اسلامی را وادار به مقابله و جنگ کنند.

سردار آبنوش ادامه داد: دشمن غافل از اینکه با این اقدامات وحدتی در بین مسلمانان، ملت‌ها و منطقه ایجاد می‌شود که از فکر و نظر آنها فاصله زیاد داشت.

معاون عملیات بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه باید انتقام سردار رشید اسلام را از نظر تاکتیکی و راهبردی بگیریم، خاطرنشان کرد: امروز هر ایرانی یک عضو از جبهه مقاومت است و جبهه مقاومت مدعی انتقام خون حاج قاسم سلیمانی از نظر تاکتیکی و راهبردی است.

وی اظهار داشت: طور قطع انتقام تاکتیکی را هر کجا که منافع و نیرویی از آمریکا باشد، حتما در مقابلش اقدام می‌کنیم.

سردار آبنوش با اشاره به اینکه نخستین انتقام راهبردی شکل‌گیری وحدت کنونی به واسطه خون سردار خوبی‌ها در بین شیعیان دانست، افزود: انتقام راهبردی بعدی ما در مجلس شورای اسلامی است که باید مجلسی انقلابی و از جنس حاج قاسم‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات