خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

امروز مهمتر از گریه کردن، یاری کردن تفکر سردار بزرگ ایران است

امام جمعه ملایر با بیان اینکه امروز مهمتر از گریه کردن، یاری کردن تفکر سردار بزرگ ایران است، گفت: هر کسی در هر مسوولیتی باید کار جهادی انجام دهد و به ملت نجیب ایران جهادی خدمت کند.
کد خبر: ۹۲۰۶۰۹۴
|
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

امروز مهمتر از گریه کردن، یاری کردن تفکر سردار بزرگ ایران استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در تجمع گسترده عزاداران مردم شهیدپرور ملایر اظهار داشت: انتقامی که تلاویو را با خاک یکسان می‌کند.

وی افزود: انتقام سردار رشید اسلام فقط در عرصه نظامی و امنیتی نیست، بلکه همه باید در این انتقام سخت راهبردی سهیم باشیم.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: سردار رشید اسلام در تمام عمرش نگذاشت گرد و غبار غم و اندوه بر چهره رهبر معظم انقلاب بنشیند.

وی با بیان اینکه سردار خوبی‌ها حق پدری بر گردن ملت ایران دارد، افزود: حاج قاسم در تمامی عرصه‌ها، سردار و جلودار بود و به قول خودش سرباز وفادار ولایت فقیه بود.

امام جمعه ملایر به نقش مهم سردار سلیمانی در کمک به بیماران و تامین تجهیزات دارویی در کنار کمک به مظلومان عالم و مردم بلاد اسلامی بیان کرد: دشمن همیشه از وجود سردار بزرگ اسلام رعب و وحشت در دل داشت.

برقراری اقدام بزدلانه و احمقانه آمریکا در هدف قرار دادن خودروی سردار سلیمانی را نشان از عظمت روح حاج قاسم دانست و گفت: وی تربیت یافته گلستان ولایت فقیه بود و امروز حاج قاسم‌های زیادی در این بوستان تربیت شده‌اند.

وی اظهار داشت: امروز همه آحاد ملت ایران آمده‌اند تا از دست‌اندرکاران بخواهند از آمریکا انتقامی سخت بگیرند.

امام جمعه ملایر بیان کرد: هر انتقامی که از دشمن بگیریم، هرگز نمی‌تواند به اندازه یک قطره خون حاج قاسم را جبران کند.
وی خطاب به مسوولان تاکید کرد: به ندای ملکوتی رهبر معظم انقلاب گوش فرا دهند و به این انتقام سخت پای‌بند باشند.

وی با اشاره به تشکیل نشست صلح هرمز خاطرنشان کرد: مالکیت تنگه هرمز از آن ایران است و برای صلح هرمز هم فقط ما تصمیم می‌گیریم.

امام جمعه ملایر گفت: از مسوولان می خواهیم تفکر حاج قاسم را مانند علم روی دست بگیرند و انقلابی عمل کنند.

برقراری با بیان اینکه امروز مهمتر از گریه کردن، یاری کردن تفکر سردار بزرگ ایران است، افزود: هر کسی در هر مسوولیتی باید کار جهادی انجام دهد و به ملت نجیب ایران جهادی خدمت کند.

وی تحریم کردن کالاهای خارجی، رعایت حجاب و عفاف و تحصیل و ترویج تفکر حاج قاسم در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه را از نوع انتقام سخت عنوان کرد و گفت: سردار رشید ایران یک تفکر بود و این تفکر باید به عنوان مواد درسی در کتاب‌ها بیاید.

برقراری با اشاره به اینکه انتقام خون سپهبد حاج قاسم سلیمانی از جنس انتقام مختارثقفی است و بساط آمریکایی‌ها برای همیشه از منطقه آسیا و خاورمیانه ریشه‌کن خواهد شد، بیان کرد: با تقوا، صبر و بردباری باید از دشمنان انتقام سختی بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات