خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: خون سردار سلیمانی جبهه جدیدی در برابر جبهه استکبار ایجاد کرد و سرعت نابودی اشغال گران آمریکایی و فرار آن‌ها را از کشور غرب آسیا بیش‌تر کرده است.
کد خبر: ۹۲۰۶۰۹۸
|
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، مراسم گرامیداشت شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور فرمانده سپاه استان اصفهان، مسئولان شهرستان، هیئت های عزاداری، اقشار مردم و جمعی از مهاجران افغانستانی در مصلای شاهین شهر برگزار شد.

سردار مجتبی فدا در این مراسم اظهار داشت: به برکت رهبری آمادگی نیرو‌های مسلح و جبهه مقاومت به زودی انتقام سخت و پشیمان کننده‌ای از آمریکایی‌های تروریست خواهیم گرفت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان افزود: این رزمنده بزرگ جبهه مقاومت با شهادتش رویش‌های جدیدی در جهان اسلامی ایجاد کرده است به طوری که شاگردان و تربیت یافتگان 8 سال دفاع مقدس آرزوی این مجاهد جبهه مقاومت را محقق خواهند کرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، مردم داری، ساده زیستی، عاشق اهل بیت، مدیری توانمند و دشمن شناسی را ازجمله ویژگی‌های شهید سردار سلیمانی نام برد.

سردارمجتبی فدا افزود: سپهبد شهید سلیمانی، رزمندگان غرب آسیا را از کشور‌های پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین را در تیپ‌های زینبیون، فاطمیون حشدالشعبی دفاع وطنی، حزب الله و مقاومت فلسطین سازماندهی کرد.

وی ادامه داد: این بزرگ مرد گروه‌های تکفیری را در منطقه خاک کرد و شکست داد و آن‌ها را از اطراف کربلا و سامرا و کاظمین و بغداد دور کرد؛ در حالی که داعش تا پشت دروازه‌های بغداد رسیده بود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: خون قاسم سلیمانی باعث وحدت ملی و همچین اتحاد ایران و عراق شد.

سردار مجتبی فدا اظهار داشت: این سردار یک عارف به تمام معنا، قاری قرآن و مداح بود و همچنین ۴۱ سال تمام همواره به کشور و اسلام خدمت کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها