مردم استان البرز با ابراز خوشحالی از پاسخ شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله تروریستی آمریکا و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از این اقدام شایسته سپاه در انتقام سخت از رژیم جنایتکار آمریکا قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۲۰۶۲۴۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، «خیلی خوشحال شدم، انتقام سخت را گرفتیم»، «از برادران سپاه تشکر می کنم، با این اقدام انتقام خون سردار بزرگ اسلام و جهان حاج قاسم سلیمانی از ایادی استکبار و آمریکای جنایتکار گرفته شد»، «آمریکا هر چند توانست سردار ما را شهید کند اما ما هستیم و راهش را ادامه می‌دهیم» و «ترامپ بداند آخر عمرش است و باید بساطش را جمع کند و برود.» بخشی از پیام‌های مردم البرز پس از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

گروه‌ها و کانال‌های فعال در فضای مجازی نیز با بازنشر گسترده اخبار شلیک موشک‌های بالستیک نیروی هوا فضای سپاه پاسداران به پایگاه‌های نظامی رژیم جنایتکار آمریکا در عراق نوشتند: نوای «الله اکبر» همزمان با انتقام سخت در شهرهای کشورمان از جمله کرج طنین انداز شد.

کاربران فضای مجازی در استان البرز همچنین به بازنشر گسترده بیانیه سپاه پاسداران پس از عملیات علیه ارتش آمریکا پرداختند و احتمال وقوع «موج سوم شلیک‌ها» در صورت خطای مجدد آمریکایی‌ها خبر دادند.

در این مطلب آمده است: این احتمال وجود دارد که درصورت خطای مجدد آمریکایی‌ها، موج سوم شلیک‌ها با دامنه گسترده‌تر به وقوع بپیوندد.

در پاسخ به حمله تروریستی آمریکا که به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المنهدس معاون فرمانده نیروهای حشد الشعبی و همراهان آنان منجر شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک ده‌ها فروند موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

عین‌الاسد در ۱۰۸ کیلومتری غرب «الرمادی» واقع شده است و در سال ۲۰۰۳ میلادی تفنگداران آمریکایی این پایگاه را اشغال کردند و تا سال ۲۰۱۱ میلادی در آن باقی ماندند.

عین‌الاسد دومین پایگاه هوایی بزرگ عراق است.

در پایان سال ٢٠١٤ به بهانه مبارزه با داعش، بار دیگر این پایگاه تحت اختیار نظامیان آمریکایی حاضر در  ائتلاف بین‌ المللی ضد داعش قرار گرفت.

پایگاه آمریکا در اربیل، مرکز اقلیم کردستان عراق نیز بامداد چهارشنبه هدف حملات موشکی قرار گرفت.

تاکنون گزارش رسمی از خسارت ها و تلفات حملات تلافی‌جویانه سپاه به پایگاه‌های آمریکایی منتشر نشده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها