رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری:

پیام خون شهید از پیام زبان گویاتر و فراگیرتر است

رئیس بسیج اساتید چهارمحال‌ و بختیاری گفت: پیام خون شهید از پیام زبان گویاتر و فراگیرتر است.
کد خبر: ۹۲۰۶۲۷۳
|
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دکتر احمدرضا بسیج، رئیس بسیج اساتید استان در تشریح دلایل محبوبیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: در حدیث قدسی داریم که هر فردی رابطه خود را با خدا درست کند، خداوند نیز رابطه او را با مردم سامان می‌دهد و محبت او را در دل آن‌ها جای می‌دهد، چرا که خدا دگرگون‌کننده دلها است.

وی ادامه داد: اگر انسان بندگی خدا را با خلوص نیت و بدون چشم‌داشت به‌جا بیاورد و برای خود و جامعه مفید باشد، در نزد خدا و در میان مردم نیز محبوب می‌شود؛ لذا می‌بینیم که در پی شهادت سردار شهید سلیمانی، نه تنها دل مردم ایران بلکه دل عالمیان با شهادت این شهید عزیز همراه و سوگوار شد و در جای‌جای دنیا یاد و نام او را گرامی می‌دارند.

دکتر بسیج با بیان اینکه گاه یک پیام را با زبان نمی‌توان بر دل مخاطب نشاند و باید در عمل به او بیان کرد، ادامه داد: سخنان امام حسین(علیه السلام ) با لشگر ابن‌زیاد مؤثر نمی‌افتد و آنان هدایت نمی‌شوند تا اینکه با شهادت آن حضرت، به تعبیر امام صادق(علیه السلام )، تعداد شیعیان عالم بتدریج افزایش می‌یابد و حکومت حسینی تشکیل می‌شود که تا امروز این اقتدار و کثرت شیعیان ادامه دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان استان تأکید کرد: پیام خون شهید از پیام زبان گویاتر، رساتر و فراگیرتر است و امروز می‌بینیم که شهادت سردار شهید سلیمانی سبب اتحاد اقشار گوناگون جامعه و ممالک اسلامی شده است و این خاصیت خون شهید است.

تحلیل رفتن اقتدار آمریکا

دکتر بسیج با اشاره به اقدام آمریکا به ترور فرمانده سپاه قدس ایران و برعهده گرفتن مسئولیت این اقدام به صورت علنی، گفت: این اقدام در کارنامه جنایات آمریکا موضوعی بی‌سابقه و نشان‌دهنده ضعف و تحلیل رفتن اقتدار آمریکا است، پیش از این نیز آمریکا اقدام به ترور شخصیت‌‎ها کرده بود اما هیچگاه این اقدامات را علنی نمی‌کرد.

وی ادامه داد: اینکه آمریکا اقدام به این جنایت را به صورت صریح بر زبان می‌آورد نشان از ضعف و استیصال این دولت مستکبر دارد، چرا که اقدام علیه یک جریان یا گروه توجیه‌پذیرتر است، اما اقدام علیه یک شخص نشان می‌دهد که این به اصطلاح ابرقدرت توان مصاف رو در رو و مبارزه در جبهه را ندارد و به ترور شخص روی آورده است.

بسیج تأکید کرد: به برکت خون شهید به تدریج ماهیت و خوی جنایتکارانه این استکبار جهانی که همواره دم از دموکراسی می‌زند، افشا و سبب تحقیر و افشای ماهیت این دولت جنایتکار شده است.

این مدرس دانشگاه در استان با بیان اینکه آمریکا با افکار عمومی ملت ایران در کنار ادعایش، بیگانه است، افزود: آمریکا با این خیال باطل که حرکت ملت ایران قائم به شخص است دست به این اقدام زد حال آنکه در اینجا بحث حریان و حرکت مطرح است و سردار شهید سلیمانی سرباز ولایت بود، لذا اگر نباشد دیگرانی هستند که این جریان را ادامه دهند.

فرهنگ ما فرهنگ بت‌شکنی است

وی با تأکید بر اینکه ابراهیم نیست اما تبرها هستند، گفت: فرهنگ ما فرهنگ بت‌شکنی است چه به دست ابراهیم باشد، چه موسی، چه عیسی و چه محمد(صلی الله علیه و آله و سلم ) که تا امروز این فرهنگ ادامه دارد، آمریکا خیال می‌کند پیروزی‌های ما و شکست آنان قائم به شخص یا گروهی خاص است که با از بین بردن آن شخص یا گروه، نفس راحتی بکشد.

بسیج تأکید کرد: این جریان و حرکت با فرماندهی مقام معظم رهبری و همت سربازانی چون سردار شهید سلیمانی ادامه دارد، لذا فرمان همان فرمان و مبارزه همان مبارزه است و شهادت سردار سلیمانی این جریان را از حرکت باز نمی‌دارد.

رئیس بسیج اساتید استان با تأکید بر اینکه بر اساس نظام دینی ما، برکت و پیام خون شهید از گفتار بیشتر است، بیان کرد: اگر با خون شهید حججی‌ها، داعش از میان رفت انتظار داریم که با خون سردار سلیمانی و همرزمانش، ریشه صهیونیسم و آمریکا در منطقه خشک شود.

وی در پایان گفت: بر اساس تعبیر برخی علما و بزرگان، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مصداق نفس زکیه بود و شهادت نفس زکیه یکی از نشانه‌های ظهور است، لذا باید به زودی شاهد خبرهای خوبی مبنی بر خروج دائمی صهیونیست‌ها و آمریکا باشیم.

 منبع: ایکنا شهرکرد

ارسال نظرات