خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده عملیاتی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص):

استقامت و اراده قوی جوهر جهاد و مقاومت است/ اراده مردم ایران دشمن را متزلزل کرد

معاون هماهنگ‌کننده عملیاتی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) گفت: جهاد بدون مقاومت و استقامت به نتیجه نمی‌رسد و این استقامت و اراده قوی جوهر جهاد و مقاومت است.
کد خبر: ۹۲۰۶۷۵۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸

استقامت و اراده قوی جوهر جهاد و مقاومت است/ اراده مردم ایران دشمن را متزلزل کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار علی شادمانی در یادواره شهید «سعید اسلامیان» و شب هفت سپهبد شهید «سلیمانی»، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت شهدای مقاومت، اظهار داشت: آنهایی که در این راه سخت کوشیدند و مقاومت کردند خداوند بر آنها مهربان است و همین مهربانی خدا بر شهدا است که به این عزت، مقام و جایگاه رسیدند.

وی با بیان اینکه استقامت و مقاومت در هر شرایطی مؤمن را مشمول الطاف الهی خود قرار می‌دهد، گفت: بی‌دلیل نیست که رهبر فرزانه و شجاع دوران دائم ما را به مقاومت و ایستادگی دعوت می‌کند، بنابراین جهاد بدون مقاومت و استقامت به نتیجه نمی‌رسد و این استقامت و اراده قوی جوهر جهاد و مقاومت است.

معاون هماهنگ‌کننده عملیاتی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) افزود: خداوند به این کشور لطف کرده و در برابر همه بحران‌ها و فراز و نشیب‌ها این کشور را به سمت اهداف عالیه هدایت می‌کند.

وی ضمن تقدیر از فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهید «سعید اسلامیان» در ۸  سال دفاع مقدس در مقابل صحنه آتش، سختی‌ها و ناملایمات پیش چشم ما تداعی می‌شود، تصریح کرد: او فرمانده دوران بود، همه در پناه «حاج سعید» بودند، او کاردان، ولایت‌مدار و مهربان بود و با مهربانی و گشاده‌رویی در آن لحظه‌های بسیار سخت جنگ را راهوری می‌کرد.

سردار شادمانی بیان کرد: افتخارم این است که از سال ۶۰ تا ۶۸ در خدمت شهید «اسلامیان» بودم، وقتی به سپاه آمدم و جنگ شروع شد، اولین کار مشترک را سال ۶۰ با هم آغاز کردیم و در آنجا بیشتر به او تکیه داشتم.

وی گفت: در جبهه در آن لحظه‌های سخت با دلاوری وارد شد و این رزمنده مستحکم و قوی اولین داشته‌هایش را بروز داد و شانه‌های خود را زیربار مشکلات قرار داد و به تنهایی برای شناسایی می‌رفت.

معاون هماهنگ‌کننده عملیاتی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به اینکه شهید «اسلامیان» تیپ ۳۲  انصارالحسین(ع) را تشکیل داد، تصریح کرد: این شهید والامقام هفت ماه در تیپ بود و رشادت‌هایی از خود نشان داد.

وی افزود: علمدار ما شهید «اسلامیان» به عنوان فرمانده محور عملیات می‌کرد و زمانی که شهید «چیت سازیان» گرفتار شده بود شجاعانه او را نجات داد و برای راه‌اندازی قرارگاه مرزی در غرب کشور او مسئول عملیات بود.

سردار شادمانی با بیان اینکه این شهید بزرگوار همه کاره صحنه جنگ بود، خاطرنشان کرد: او فولاد آبدیده و از آهن سخت‌تر بود، در عملیات کربلای ۵ میلیون‌ها گلوله در منطقه محروم همچون باران می‌بارید اما در آن شب سخت اروند همه چیز بهم ریخت.

وی در مورد شهید مقاومت سپهبد «سلیمانی» گفت: همه باید خدا را شاکر  باشیم که نسبت به شهید مقاومت اینگونه لطف و مهربانی کرد و در سایه این لطف یک خیزش عظیم بلند شد.

معاون هماهنگ‌کننده عملیاتی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) عنوان کرد: چیزی که دشمن از آن هراس دارد این قدم‌های استوار شما مردم در صحنه بود که سلحشوری خلق کردید و دشمن را متحیر کردید.

وی با بیان اینکه این صبوری، مقاومت، ولایت‌مداری، کرامت، وفاداری و پاسداری شما از انقلاب است که هیمنه دشمن را بهم می‌ریزد، ابراز داشت: آن اراده‌ای که دشمن را متزلزل کرد، اراده شما مردم بود.

سردار شادمانی بیان کرد: دشمن سه سال با تمام توان هزینه کرد فشار حداکثری را تدارک دید تا شما را از ولایت، انقلاب و نظام جدا کند.

وی با بیان اینکه زنان مملکت ما زینب‌وار شهید دادند و استوار، دغدغه ولایت، دین و اسلام دارند، افزود: زنان و مردان این کشور با اراده قوی به رهبرشان لبیک می‌گویند و پیمان مجدد می‌بندند.

سردار شادمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل رشد فکری، الهی، اسلامی، جهادی، علوی، حسینی و عباسی این مملکت است، گفت: دشمن می‌بیند شما مردم در منطقه صاحب قدرت هستید که هیمنه او را در هم شکستید.

وی بیان کرد: امروز آمریکا بهترین ارتش دنیا، بزرگ‌ترین اقتصاد و قدرت را دارد و رهبران دنیا از جمله ژاپن و عربستان به او وابسته هستند و قدرت رسانه‌ای و فضای مجازی را در اختیار دارد و با وجود این چهار شاخص و با این شرایط، ما در کشور صاحب قدرتی شده‌ایم که دشمن دو راه بیشتر ندارد یا قدرت ما را بپذیرد یا با ما بجنگد.

معاون هماهنگ‌کننده عملیاتی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) خاطرنشان کرد: آمریکا قدرت ما را نپذیرفته او تصمیم دارد راه دوم را انتخاب کند اما برای این جنگ، متزلزل، ضعیف و بهم ریخته است که از هر جا با این محور مقاومت می‌جنگد، نمی‌تواند و ناتوان است و این موجب عصبانیت او شده است.

وی گفت: دشمن در شرایط جهنمی قرار گرفته است و تصمیم دارد اما اراده ندارد؛ بنابراین تلاش کرد تا قدرت منطقه را به ایران وارد کند بنابراین بحران در عراق، سوریه و یمن را شروع کرد به نوعی جبهه جدیدی را ایجاد کرد اما جبهه مقاومت مقاوم‌تر ایستاد و او براساس روش غلط همه قدرت خود را کنار گذاشت و تنها راه را عمل تروریستی دانست.

سردار شادمانی یادآور شد: آمریکای تروریست و رئیس جمهور فریب خورده در یک اقدام تروریستی فرمانده ما را ترور کرد و یک رسوایی برای ارتش خود به بار آورد و امروز برای همه عالم مشخص شده است که آمریکا با تمام قدرتی که دارد، نمی‌تواند بجنگد.

وی گفت: این جبهه سترگ و عظیم امام ما با همه ویژگی‌های بی‌نظیرش، تاریخ این عظمت را ندیده است و بلافاصله رهبری همانند خود را انتخاب می‌کند و راه را ادامه می‌دهد؛ اینجا سرزمین امام زمانی است و به راحتی این پرچم زمین نمی‌افتد.

معاون هماهنگ‌کننده عملیاتی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ابراز داشت: اراده سیدحسن نصراله را برای انهدام دشمن مشاهده کردید، توفندگی رزمندگان یمن را دیدید، انتقام شدیدی در راه است که استراتژی رهبری در راه است که دشمن باید از منطقه برود.

وی افزود: دکترین ما از فرمایش رهبری نشأت می‌گیرد ایشان فرمودند «اگر یکی بزنی ۱۰ تا می‌خوری» و اگر جواب داد باید ۱۰ برابر آن زد و زدن ما پلکانی انجام می‌شود چون حق دشمن است.

سردار شادمانی تصریح کرد: هدف‌هایی در نظر گرفته شد که این پایگاه از کار بیفتد و موشک بالستیک به این پایگاه نظامی خورد اما بلافاصله اعلام کردند همه چیز عادی است در حالی که سه ساعت بعد این پایگاه خالی و غیرقابل استفاده شد.

وی بیان کرد: استراتژی محور مقاومت و ایران اسلامی این است که آمریکا باید از منطقه برود و آرامش نصیب این منطقه شود.

معاون هماهنگ‌کننده عملیاتی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) خاطرنشان کرد: شهدای ما دعاگو هستند و کار ما با قدرت پیش می‌رود و امیدواریم از دعای آنها بهره‌مند شویم و بتوانیم این حکومت را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

در ادامه از همسر و فرزندان شهید «سعید اسلامیان» تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات