کارشناس مسایل سیاسی:

دنیای اسلام خون خواه شهید سلیمانی است

کارشناس مسایل سیاسی در آئین بزرگداشت سردار دلها در روستای پیربلوط؛ وحدت دنیای اسلام را از دستاوردهای شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت دانست.
کد خبر: ۹۲۰۶۷۶۸
|
۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶

وی افزود: امروز دنیای اسلام به خونخواهی ترور شهید سلیمانی به پا خواسته است و شاهد برگزاری مراسم های سوگواری در اقصی نقاط عالم برای این اسوه مجاهدت و مقاومت هستیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  آئین بزرگداشت یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی وشهدای جبهه مقاومت با حضور اقشار مختلف مردم به همت هیئت های مذهبی، پایگاه مقاومت شهدا و شورای اسلامی و دهیاری درمسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) روستای پیربلوط ازتوابع شهرستان شهرکرد برگزار شد.

دکتر علیرضا اسماعیلی در این  مراسم با تسلیت شهادت فرمانده شجاع نیروی قدس سپاه و همرزمان عزیزش، به تشریح گوشه هایی از ویژگی های خاص سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی پرداخت ودلایل عزت این سرباز بزرگ ولایت و عصبانی بودن نظام استکبار و صهیونیسم بین الملل از ایشان را تبیین کرد.

اسماعیلی گفت: ولایتمداری محض، استکبار ستیزی، تقوا و پرهیزکاری، محبت و اخلاق حسنه، اخلاص در عمل و بصیرت ویژه از خصوصیت های بارز سردار سلیمانی به شمار می روند که با تدابیر نظامی خویش دشمنان اسلام را به زانو درآورده بود و خداوند متعال به پاس مجاهدت های مؤمنانه پاداش شهادت وعزت دنیا و آخرت را به ایشان ارزانی کرد.

وی افزود: آمریکا و رِژیم صهیونیستی ونظام سلطه از ولایتمداری و بصیرت سردار سلیمانی و ملت بزرگ ایران بارها سیلی خورده است و نابودی داعش برای آنها بسیار گران تمام شده بود؛ لذا به فکر حذف فیزیکی و ترور ناجوانمردانه این سردار سرافراز سپاه اسلام افتادند.

این کارشناس ارشد مسایل سیاسی، اظهار کرد: اشراف اطلاعاتی دستگاه های امنیتی جمهوری اسلامی، سرنگونی پهباد متجاوز آمریکایی بر فراز خلیج فارس، عدم کارآیی گنبد آهنین مقابل راکت های شلیک شده از جبهه مقاومت در نوار غزه، دستگیری تفنگداران آمریکایی و ... از سیلی هایی است که به گوش آمریکا و رِژیم صهونیستی از سوی فرزندان ایران اسلامی نواخته شده و همه اینها در حالی است که کشور ما قبل از انقلاب زیر سلطه مستشاران بیگانه بود و هیچ توانمندی بومی دفاعی ونظامی و علمی و فناوری نداشتیم؛ اما به برکت انقلاب و خون پاک شهدا به این دستاوردهای بزرگ دست یافته ایم.

اسماعیلی، خاطرنشان کرد: امروز شاهد ذلت و خواری آمریکا در منطقه هستیم و می بینیم که بعد از جنگ جهانی دوم برای اولین بار جمهوری اسلامی و فرزندان ملت بزرگ ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از بزرگ ترین پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه را به خاطر انتقام خون مطهر سیدالشهدای جبهه مقاومت مورد هدف موشک های بومی خود قرار می دهند وآنها هیچ واکنشی نمی توانند از خود نشان دهند.

وی، گفت: مردم با از مرز زمینی می توانند تا پشت مرزهای رژیم صهیونیستی پیش بروند، در حالی که داعش که به دست آمریکا و صهیونیست ها ساخته و پرداخته شده بود، آمد تا دولت در عراق وشام تشکیل دهد و تا 40کیلومتری مرزهای ایران اسلامی نیز پیش آمد ؛ اما با ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان مقاومت بویژه فرمانده شجاع نیروی قدس سپاه سردار سلیمانی از هم پاشید و با پایان خلافت آن طومارش در هم پیچیده شد.

معاون سیاسی سپاه استان چهارمحال و بختیاری ، افزود: رمز پیروزی برابر دشمنان انقلاب اسلامی تنها ادامه راه شهدا و مقاومت و ایستادگی است و باید بدانیم با هرقدم عقب نشینی مردم ومسئولین ما، دشمن صدها قدم پیش می آید.

اسماعیلی، در ادامه به دستاوردهای خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: وحدت دنیای اسلام از مهم ترین دستاوردهای شهادت فرمانده رشید نیروی قدس و سیدالشهدای جبهه مقاومت است.

وی افزود: امروز دنیای اسلام به خونخواهی ترور شهید سلیمانی به پا خواسته است و شاهد برگزاری مراسم های سوگواری در اقصی نقاط عالم برای این اسوه مجاهدت و مقاومت هستیم.

اسماعیلی، وحدت حول محور نفرت از آمریکا در داخل کشور را از دیگر برکات ودستاوردهای شهادت سرباز مخلص ولایت، سردار حاج قاسم سلیمانی برشمرد و گفت: خون پاک این شهید عزیز قدرت جمهوریا سلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی، تصریح کرد: شهید سلیمانی به ما نشان داد؛‌ اگر با اقتدار مقابل دشمنان ایستادگی کنیم، خداوند به ما عزت می دهد و دردنیا و آخرت سرافراز خواهیم شد.

این کارشناس ارشد مسایل سیاسی، ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی وهمراهان عزیزش را نشانه افول و اضمحلال قدرت پوشالی آمریکا و عجز و ناتوانی صهیونیسم بین الملل مقابل ملت بزرگ ایران و جبهه مقاومت دانست و گفت: انتصاب سریع سردار  قاآنی به فرماندهی نیروی قدس سپاه از سوی مقام معظم رهبری نیز بیان گر ادامه قدرتمندانه راه شهید سلیمانی و شهدای مقاومت است.

اسماعیلی، در زمینه انتقام سخت نیز اظهار کرد: انتقام سخت تنها حمله نظامی نیست؛ بلکه باید همه مردم ومسئولین در ابعاد مختلف به فکر انتقام سخت از آمریکا ودشمنان انقلاب اسلامی باشند؛ زیرا انتقام سخت وقتی محقق می شود  که با قدرت همه جانبه خود بتوانیم بیگانگان را از منطقه خارج کنیم و هیج وابستگی به دشمنان نداشته باشیم.

وی، حضور در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب، بویژه مشارکت حداکثری در مراسمات ملی ومذهبی همچون 22 بهمن، انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخاب نمایندگان انقلابی واستکبار ستیز را از دیگر مصادیق انتقام سخت از دشمن عنوان کرد.

لازم به ذکر است؛ ذکر توسل به ساحت شهدای کربلای معلی، روضه و نوحه خوانی و سینه زنی از دیگر برنامه های آئین بزرگداشت یاد وخاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان عزیزش در مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) روستای پیربلوط ازتوابع شهرستان شهرکرد بود.

ارسال نظرات