برگزاری اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بانوان کشور در سنندج

اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور به منظور کسب آمادگی جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیایی و غرب آسیا از روز جمعه چهارم بهمن ماه در شهرستان سنندج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۰۷۰۷۲
|
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  مدیر کل ورزش و جوانان گفت: تیم ملی وزنه برداری نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بانوان کشورمان خود را برای بازی‌های آسیایی ازبکستان و قهرمانی غرب آسیایی در امارات آماده می‌کند. 
 
جولایی گفت: در این مرحله از اردو ۱۲ وزنه بردار به اردوی تیم‌های ملی فراخوانده شده اند که تمرینات آمادگی خود را زیر نظر سعیده عبدالملکی و ژینا ویسی به عنوان کادر فنی تیم برگزار می‌کنند و الهام شیرانی نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

حامد جولایی افزود: با اعلام فدراسیون وزنه برداری کشور و آمادگی استان کردستان دومین اردوی تیم ملی وزنه برداری در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از روز جمعه چهارم بهمن ماه زیر نظر مربیان کادر فنی در سنندج آغاز خواهد شد.

وی افزود: با دعوت فدراسیون وزنه برداری کشور سعیده عبدالملکی در سمت مربی تیم و الناز باجلانی، شینا امانی و کیژان مقصودی به عنوان ورزشکار به نمایندگی از استان کردستان در این مرحله از اردوی تیم ملی حضور دارند.

مدیر کل ورزش و جوانان گفت: اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بانوان کشور از روز جمعه چهارم بهمن ماه در سالن آزادی شهر سنندج آغاز می‌شود و سه هفته به طول خواهد انجامید.

جولایی گفت: بازی‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا اوایل بهمن ماه در ازبکستان و رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان غرب آسیا نیمه دوم اسفندماه سال جاری به میزبانی امارات برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات