نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری در تنکابن:

سردار شهید سلیمانی در غوغاسالاری خط ولایت را گم نکرد / حاج قاسم با قاطعیت در مسیر انقلاب ایستاد

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری در تنکابن گفت:شهید سلیمانی هم سرباز ولایت بود نه دنبال عنوان، شهید مخلص از فاطمه یاد گرفت در امواج و غوغاسالاری خط ولایت را گم نکند.
کد خبر: ۹۲۰۷۱۳۹
|
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
 
سردار شهید سلیمانی در غوغاسالاری خط ولایت را گم نکرد / حاج قاسم با قاطعیت در مسیر انقلاب ایستاد
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آیت الله سید احمد خاتمی نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری در مراسم بزرگداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در مسجد جامع تنکابن برگزار شد، گفت:سردار سلیمانی منزلش را تبدیل به فاطمیه می‌کرد و مقید بودند هر ساله در منزلش ۵ روز مراسم فاطمیه در منزل بگیرند و خودش شخصاً دم درب منزل حضور داشته واز عزاداران فاطمی تجلیل می‌کردند درصورتیکه سرویس‌های جاسوسی دنبال وی بودند و با کشف توطئه‌ای مبنی بر انفجار منزل در ایام عزاداری فاطمیه شاهد این ادعاست.

امام جمعه موقت تهران در ادامه نسبت به ابعاد مختلف شخصیت حضرت زهرا (سلام الله علیها) والگو گیری عملی سردار حاج قاسم سلیمانی ازسیره حضرت در دفاع از ولایت افزود: فاطمیه یعنی بصیرت یعنی علی را گم نکردن، هنر فاطمه این بود که علی را گم نکرد و همراه علی بود فاطمه (سلام الله علیها) جوزده نشد همراه علی رفت جمعیت طرف مقابل زیاد، او تحقیقاً می‌دانست بین در ودیوار شهید خواهد شد پس چرا به تحرکات ادامه داد؟ تا مانع این شود که دروغ پردازان بگویند فاطمه هم علی را قبول نداشت.
سردار شهید سلیمانی در غوغاسالاری خط ولایت را گم نکرد / حاج قاسم با قاطعیت در مسیر انقلاب ایستاد
خاتمی در همین باره گفت:شهید سلیمانی هم سرباز ولایت بود نه دنبال عنوان، شهید مخلص از فاطمه یاد گرفت در امواج و غوغا سالاری خط ولایت را گم نکند.

نائی رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فاطمیه یعنی مقاومت، خستگی ناپذیری مدام ودر راه ایستادن، ادامه داد:سردار سلیمانی هم خستگی ناپذیر بود. داعش تا ۶۰ کیلومتری بغداد آمده بود اگر بغداد را می‌گرفت کاره نیمه تمام صدام را تمام می‌کرد، داعشی که رحم به کودک وزن ومرد نداشت کودک سه ساله را به تخت بسته و پدر ومادر ش. را در جلوی چشم کودک سر بریدند... شهید سلیمانی کلک داعش راکند آمریکا انتقام این را گرفت و حاج قاسم با قاطعیت در مسیر اسلام ایستاد، مقاومت خستگی ناپذیر در مسیر حق داشت.

امام جمعه موقت تهران با تصریح براینکه  فاطمیه یعنی انقلابی بودن، همراه ولایت، خط را گم نکردن، دفاع از نظام اسلامی، استکبار ستیزی، بیان کرد: دفاع از ولایت این طرف و آن طرف نیست بلکه مدافع ولایت با تمام وجود و یکی از اصول انقلاب استکبارستیزی است باید موضع داشته باشیددر خط امام رودر بایستی نباشد در خط علی محکم واستوار نه تحت فشار جنگ اقتصادی وسیاسی، کلید خط حق خط ولایت است.  

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به وصیت نامه شهیدی که گفت:"یا حق وباطل راست است یا دروغ، یقیناً راست است اگر خط ولایت و امام حق نباشد دیگر تا ابد از پیدا کردن حق مأیوس باشید. " اعلام  کرد:‌برخی در فضای مجازی وانمود می‌کنند قاسم سلیمانی هیچ خطی را دنبال نمی‌کرد گرچه این سردار مخلص وابسته به هیچ جریان سیاسی نبود، اما او پیرو خط انقلاب و ولایت بود.  
 
سردار شهید سلیمانی در غوغاسالاری خط ولایت را گم نکرد / حاج قاسم با قاطعیت در مسیر انقلاب ایستاد
 
امام جمعه موقت تهران در ادامه بابیان اینکه حاج قاسم از ۲۴ سالگی رزمنده بود واین مجاهدت و جهاد تا ۴۰ سال ادامه داشت  به حضور ۷ میلیون نفر در مراسم تشییع پیکر سردار شهیدسلیمانی در تهران  اشاره و خاطرنشان کرد: این اجتماع عظیم تنها برای ارتحال امام اتفاق افتاده بود و این بیانگر شکوه واخلاص وجود این شهید است.

خاتمی در پایان با بیان این مطلب که فاطمیه یعنی شرعی عمل کردن  و حاج قاسم نیز در میدان جنگ شرعی عمل می‌کرد؛ یادآور شد:‌این شهید عزیز در سخت‌ترین شرایط شرعی عمل می‌کرد و پا فراتر ازدین نمی‌گذاشت.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها