خبرهای داغ:

تلاش وپیگیری رویداد های استان

استاندار کرمانشاه گفت : باید تلاش کنیم به رویداد کرمانشاه و مسائل ومباحث این رویداد مهم رادر سطح وزارتخانه ها دنبال کنیم .
کد خبر: ۹۲۰۷۲۹۵
|
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶
مباحث «کرمانشاه ۲۰۲۰» به وزارتخانه‌ها می‌رود

به گزارش خبرگزاری  بسیج از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست شورای برنامه‌ریزی استان، اظهار داشت: تشکیل شورای سیاست‌گذاری کرمانشاه 2020 یک اتفاق خوب است که سبب مدیریت بهتر این رویداد بزرگ و بین‌المللی می‌شود.

وی افزود: طی یک سال اخیر برنامه‌ریزی‌های خوبی از سوی میراث فرهنگی استان در مورد کرمانشاه 2020 انجام شده است و در حوزه عمرانی نیز برای فراهم کردن زیرساخت‌های این حوزه کارهای زیادی صورت گرفته است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در گام بعدی باید تلاش کرد به این رویداد یک بعد فرااستانی و ملی ببخشیم و مسائل و مباحث این رویداد مهم را در سطح وزارتخانه‌ها دنبال کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود لزوم اهمیت پرداختن به مسائل و آسیب‌های اجتماعی توسط دستگاه‌های مختلف را یادآور شد و گفت:  در زیر پوست شهر و به ویژه مناطق حاشیه‌نشین مسائل و مشکلاتی هست که باید بسیار جدی گرفته شوند.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: در صورت عدم توجه لازم ، این گسل‌های اجتماعی در مواقع مختلف فعال شده و تبدیل به بحران می‌شوند.

بازوند اظهار داشت: دستگاه‌های مختلف باید پرداختن به آسیب‌های اجتماعی را در اولویت‌های پژوهشی خویش قرار دهند.

وی همچنین عنوان کرد: انتقال ضایعات فروشی‌ها به بیرون شهر کرمانشاه یک تصمیم خوب است اما پیش از اجرای آن باید با انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی بسترهای لازم را برای آن مهیا کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار