خبرهای داغ:

وسایل کشف شده همراه با پیکر شهدا + عکس

در عملیات تفحص پیکر‌های مطهر شهدا، علاوه بر بقایای پیکر‌ها وسایل همراه شهدا نیز کشف می‌شوند، این وسایل شامل اشیا مختلفی هستند.
کد خبر: ۹۲۰۷۳۹۱
|
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، در طول هشت سال دفاع مقدس، پیکر شهدای زیادی در خاک ایران و عراق مدفون شدند، خانواده‌های چشم‌انتظار بسیاری فرزندان و عزیزان خود را در سرزمین‌های جنوب و غرب بی‌هیچ اثری از تقدیم راه اسلام و عزت کشور کردند لذا پس از جنگ، نیروهای جست‌وجوگر پیکر شهدا کار خود را برای یافتن پیکرهای مطهر شهدا آغاز کردند.

وسایل کشف شده همراه با پیکر شهدا + عکس

 

کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح مسوول کشف پیکرهای شهدا در مناطق عملیاتی ایران و عراق شد تا تعداد 50 هزار شهیدی که به نام شهدای مفقودالاثر نام گرفته‌اند را پیدا کند. در حین عملیات تفحص پیکرهای مطهر شهدا علاوه بر بقایای پیکرهای آنان، وسایل و آثار مربوط به ایشان نیز کشف و ضبط می‌شود.

وسایل کشف شده همراه با پیکر شهدا + عکس

 

از جمله آثار کشف‌شده همراه شهدا می‌توان به وسایل شخصی آنان اشاره کرد. همچنین در میان وسایل بسیاری از شهدا، قرآن، مهر، تسبیح، دست‌نوشته، سربند، عکس، ساعت و غیره نیز کشف می‎شود که نشان از اعتقادات قلبی و مذهبی آنان در راهی است که قدم گذاشته‌اند.

وسایل کشف شده همراه با پیکر شهدا + عکس

 

به گزارش دفاع پرس، در ادامه تصاویری از وسایل کشف شده به همراه شهدای دوران دفاع مقدس را می‌بینید که در عملیات تفحص پیکرهای مطهر شهدا در ایران و عراق کشف شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها