خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

نفوذ معنوی سردار سلیمانی مانع بروز فتنه بین ایران و عراق شد

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فتنه های عراق را خنثی کرد گفت: نفوذ معنوی سردار سلیمانی مانع فتنه بین ایران و عراق شد.
کد خبر: ۹۲۰۷۳۹۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در سخنرانی خود به مناسبت شهادت سردار سلیمانی در مسجد امیرالمومنین (ع) سمنان با بیان اینکه سردار سلیمانی 40 سال برای شهادت تلاش کرد و آخر به آرزوی خود رسید افزود: دشمنان ما هنوز نفهمیدند که شهادت راه خلاص شدن از سردار سلیمانی نبود چراکه با شهادت این شهید بزرگوار سردار سلیمانی های زیادی در کشور روییدند.


وی با بیان اینکه شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند تصریح کرد: شهادت اتفاق و حادثه نیست بلکه یک مسیر الهی است و شهدا بعداز شهید شدن نیز می توانند اثربخش باشند.


حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه حضرت اسماعیل موجب تحقق امامت حضرت ابراهیم شد افزود: امام حسین (ع) نیز ذبیح الله است چراکه این امام بزرگوار در راه خدا ذبح شد و خون پاکش موجب استمرار امامت و آبیاری دین اسلام شد.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه با بیان اینکه انقلاب ما نیاز به یک ذبح عظیمی برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) داشت گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی ذبح عظیم انقلاب اسلامی شد.


وی با بیان اینکه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی 7 ترلیون دلار هزینه آمریکا را در خاورمیانه به نابودی کشاند گفت: این سردار رشید اسلام هسته های مقاومت زینبیون، فاطمیون، حشدالشعبی و ... را در منطقه بر علیه مستکبرین تشکیل داد.


حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب ما شد گفت: خون سردار سلیمانی زمینه فروپاشی اسرائیل و آزادی حرمین شریفین یعنی مکه و مدینه از دست سعودی ها خواهد شد.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه نفوذ معنوی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مانع فتنه بین دو کشور ایران و عراق شد گفت: خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فتنه های عراق را خنثی و پیوند این دو کشور را محکم تر کرد.


وی با بیان اینکه بندگی خداوند، رضایت از تقدیر و فرصت سازی سه ویژگی مهم شهدا بود افزود: خون سردار سلیمانی دشمنان را نا امید و نقشه های آنان را نیز نقش برآب کرد.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پایان با توجه به فرمایشات امام خمینی (ره) با بیان اینکه خداوند ملت ایران را برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) مبعوث کرده تصریح کرد: در حال حاضر وظیفه ما استقامت و اطاعت پذیری از ولایت فقیه است چرا که این دو رمز پیروزی و راه سعادت و عاقبت به خیری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها